08-10-2018 07:14
08-10-2018 08:17
08-10-2018 12:08
08-10-2018 12:15
12-10-2018 11:43
Drogie ING, możecie przestać wysyłąć głupawe powiadomienia "Czy odpowiedź była satysfakcjonująca?"? Jakby była to bym klinął, wysyłanie co dzień maila z przypomnieniem powoduje jedynie coraz wiekszą irytację tym bankiem…
13-10-2018 11:44
Podczas wysyłania wiadomości z prośbą o akceptację rozwiązania nie chcemy Cię irytować. Zależy nam jedynie na tym, aby rozwiązanie wskazane w danym wątku było widoczne dla innych osób. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zawsze możemy tu pomóc naszym klientom i jednoznacznie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Wtedy staramy się udzielić tych informacji, które mamy lub zaproponować formę kontaktu, która pozwoli nam pomóc
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.