04-12-2020 13:35
Minęła 13:00, ale nie jesteśmy jeszcze gotowi na włączenie Maklera. Robimy wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić funkcjonowanie systemu. Będziemy informować Was na bieżąco o postępie prac.
04-12-2020 13:37
Piątek, 13:02 (46 godzina niedostępności)
Minęła 13:00, ale nie jesteśmy jeszcze gotowi na uruchomienie. Intensywnie pracujemy nad przywracaniem i łączeniem wszystkich zaległych transakcji. Postaramy się jak najszybciej podać kolejny spodziewany termin udostępnienia.
taki komunikat sie pojawił, to oczywiste , że nie dacie rady tego przywrócić, dlatego proponuje pakować już walizki i szukac sobie innej pracy,
chociaż przepraszam, nie bedzie z tym wielu kłopotów bo zatrudniacie tylko 8 maklerów na 130 tys klientow
Pytanie do moderatora, kiedy będą zwrócone moje srodki z moich obecnych strat i nie odbytych mozliwych transakcji, które bylyby zyskowne.
04-12-2020 13:41
Nigdy. Płacisz za naiwność nie posiadania konta maklerskiego w wiarygodnym miejscu. Taka maklerska piramidka.
04-12-2020 14:17
04-12-2020 14:19
Jeśli się zapisałeś przed awarią to je dostaniesz. Jeśli nie zdążyłeś się zapisać, to pozostaje zakup na GPW po debiucie.
04-12-2020 14:23
04-12-2020 14:30 | Edytowano: 04-12-2020 14:31
Czy wy nie rozumiecie ze zapis na IPO to nie to samo co zakup podczas pierwszego dnia notowania waloru. Nie da się obiektywnie policzyć strat poniesionych przez osoby korzystające z waszego DM. Wszyscy płacimy prowizje od transakcji i to jakoś wam się udaje pobierać, ale jak płacimy to tez wymagamy jakosci uslug.
04-12-2020 14:32
04-12-2020 14:37
Panie Darku z ING, a jak już naprawcie wszystko, to oczywiście możemy się spodziewać wyczerpującego post-mortem z awarii z informacjami, co poszło nie tak, a także co najmniej kilkumiesięczne zwolnienie z opłat maklerskich w ramach przeprosin?
04-12-2020 14:39
Na razie skupiamy się na przywróceniu wszystkiego do porządku. Kolejny krok to będą wyjaśnienia, reklamacje, rekompensaty.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |