Odpowiedz

Aplikacja Makler

Czemu aplikacja jest do d... :
1. Nie ma wyświetlonej ceny zakupu 1 akcji.
2. Cos jest nie tak z kupuj sprzedaj bo akcje z sprzedaj są droższe a z kupuj tańsze.
3. Nie ma też ogólnie zysków i strat na akcjach.
4. Brak szybkiego przycisku kupuj sprzedaj.

Dlatego nie używam tej aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
loscik82
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
03-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 731 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Dostęp mobilny oferujemy przez aplikację ING Makler Mobile i moduł Makler z logowaniem przez Moje ING.  O którą aplikację pytasz?

W przypadku pkt. 2 prawdopodobnie sprawdzałeś notowania w fazie przed otwarciem lub w  fazie równoważenia. 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
8
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (1 621 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Czy ktoś może mnie oświecić w temacie od kiedy obowiązuje nowa (podwyższona) prowizja dla zleceń kupna / sprzedaży? Bo chyba coś przeoczyłem.

Odpowiedz
0 Lajków
3_GRUDNIA_2020
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
38
2
03-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (1 522 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

@3_GRUDNIA_2020

 

Handel za 0 zł obowiązywał do końca 2020 roku. Obecnie obowiązują standardowe stawki wynikające z Tabeli Opłat i Prowizji. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
111
31
30-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 515 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy