23-12-2020 16:09
28-12-2020 19:13
Dostęp mobilny oferujemy przez aplikację ING Makler Mobile i moduł Makler z logowaniem przez Moje ING. O którą aplikację pytasz?
W przypadku pkt. 2 prawdopodobnie sprawdzałeś notowania w fazie przed otwarciem lub w fazie równoważenia.
04-01-2021 13:32
Czy ktoś może mnie oświecić w temacie od kiedy obowiązuje nowa (podwyższona) prowizja dla zleceń kupna / sprzedaży? Bo chyba coś przeoczyłem.
04-01-2021 13:36
Handel za 0 zł obowiązywał do końca 2020 roku. Obecnie obowiązują standardowe stawki wynikające z Tabeli Opłat i Prowizji.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |