02-07-2018 10:29
witajcie,zalałam telefon i nie działa mi dotychczasowa karta sim ,której numer był numerem do autoryzacji w Ing ,mam nową kartę i chcę zmienić numer do autoryzacji w bankowosci internetowej ,jednak na nowy numer nie przychodzi sms z kodem autoryzacji,pomimo,że komunikat mówi,ze kod przychodzi zarówno na poprzedni jak i nowy numer,czy mogę to zmienić bez wizyty w banku ?
03-07-2018 07:58 | Edytowano: 03-07-2018 08:01
Gdy w Moje ING zmieniasz numer do autoryzacji wysyłamy dwie wiadomości:
Jeżeli po zalaniu telefonu nie działa Ci karta SIM - najszybciej numer do autoryzacji zmienisz w oddziale banku.
Możesz też przez naszą stronę internetową zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej.
W tym celu wybierz opcję: Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełnisz ten wniosek - kopertę wyślemy do 14 dni roboczych na Twój adres do korespondencji. Jeżeli potrzebujesz go zmienić - skontaktuj się z nami 32 357 00 10.
Do momentu aktywacji usługi nie będziesz miała dostępu do Moje ING.
18-02-2020 07:59
19-02-2020 06:42
Nie bardzo rozumiem, dlaczego podajesz numer telefonu?
Jeżeli dotyczy on sytuacji o której pisałam- zmiany numeru telefonu do autoryzacji w Moim ING- możesz skorzystać z opisanych powyżej metod 😊
04-05-2020 11:24
04-05-2020 11:30
adaole1138 przeczytaj odpowiedź PatrycjaT. Znajdziesz tam informację jak zmienić numer telefonu, jeśli nie masz dostępu do poprzedniego.
02-12-2020 02:51
02-12-2020 17:39
@Dawsad1556 jeżeli nie masz już poprzedniego numeru telefonu do autoryzacji to nowy numer możesz nam podać:
1. podczas wizyty w oddziale,
2. podczas ponownej aktywacji Mojego ING po zamówieniu online koperty z kodem.
Jeżeli interesuje Cię ta druga opcja to taki kod możesz zamówić na naszej stronie internetowej Centrum Pomocy. Wystarczy, że wybierzesz opcję "Nadaj nowe hasło" i wypełnisz wniosek. Na końcu kiedy prosimy o wpisanie kodu, wybierz, proszę "Nie dostałem SMS-a". Tutaj możesz zamówić kopertę z kodem. Wyślemy ją na Twój adres. Jeżeli ten adres się zmienił to skontaktuj się wcześniej z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
To, co ważne - jeżeli skradziono Ci telefon, na który była nasza aplikacja, w Moim ING możesz usunąć ten telefon z urządzeń zaufanych po wybraniu Ustawienia -> Aplikacja mobilna.
26-03-2021 12:20
787162081
27-03-2021 12:29 | Edytowano: 27-03-2021 12:30
Jeśli chcesz zmienić numer telefonu, to w poprzednich odpowiedziach napisaliśmy jak możesz to zrobić.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |