09-10-2025 13:55 | Edytowano: 09-10-2025 14:00
Dzień dobry,
Przelew wykonywany z opcją zapisanego odbiorcy.
Jest problem z tytułem przelewu przy płatnościach. Kiedyś wszystko działało. Teraz mimo wpisania tekstu (zmiana tytułu przelewu do stałego odbiorcy) nawet krótkiego, notorycznie pojawia się informacja "Wpisz tytuł przelewu". Nie da się zrobić przelewu ![]()
Problem jest także w danych odbiorcy. Mimo wypełnionych danych jakakolwiek zmiana wyrzuca komunikat: "Wpisz dane odbiorcy"
proszę o naprawę tego
pozdrawiam
10-10-2025 14:05
Przepraszamy za te utrudnienia
Opisane przez Ciebie błędy nie powinny już się pojawiać. Prosimy daj znać, jeśli jest inaczej.
13-10-2025 09:58
W przelewie zwykłym jest dokładnie taki sam problem jak przy przelewie ze stałym odbiorcą.
proszę o naprawę tego
pozdrawiam
13-10-2025 10:09 | Edytowano: 13-10-2025 10:11
dalej błędy się pojawiają :/
dodam, że problem występuje na przeglądarce Mozilla Firefox
13-10-2025 10:15
Przepraszamy za kłopot. Pracujemy nad tym, żeby to poprawić. Prosimy, ponów przelew, ale dane do przelewu wpisz samodzielnie.
15-10-2025 09:16
wpisywanie danych samodzielnie jako przelew zwykły bez zapisanego odbiorcy też nie działa.
problem na przeglądarce firefox mozilla
16-10-2025 12:14
Proszę, sprawdź, czy masz zainstalowane dodatkowe wtyczki/rozszerzenia w swojej przeglądarce internerowej np. Spellcheck lub LanguageTool lub inne. Jeśli tak, to wyłącz je i spróbuj ponownie.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |