Odpowiedz

tytuł przelewu, dane odbiorcy

[ Edytowane ]

Dzień dobry,

Przelew wykonywany z opcją zapisanego odbiorcy.

Jest problem z tytułem przelewu przy płatnościach. Kiedyś wszystko działało. Teraz mimo wpisania tekstu (zmiana tytułu przelewu do stałego odbiorcy) nawet krótkiego, notorycznie pojawia się informacja "Wpisz tytuł przelewu". Nie da się zrobić przelewu Emotikon: Smutny

Problem jest także w danych odbiorcy. Mimo wypełnionych danych jakakolwiek zmiana wyrzuca komunikat: "Wpisz dane odbiorcy"

proszę o naprawę tego

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
kobitka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
15-04-2022
Wiadomość 1 z 7 (1 372 wyświetleń)

Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

Przepraszamy za te utrudnienia Emotikon: Smutny Opisane przez Ciebie błędy nie powinny już się pojawiać. Prosimy daj znać, jeśli jest inaczej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (1 259 wyświetleń)

Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

W przelewie zwykłym jest dokładnie taki sam problem jak przy przelewie ze stałym odbiorcą.

proszę o naprawę tego

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
kobitka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
15-04-2022
Wiadomość 3 z 7 (1 108 wyświetleń)

Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

[ Edytowane ]

dalej błędy się pojawiają :/ 

dodam, że problem występuje na przeglądarce Mozilla Firefox

 

Odpowiedz
0 Lajków
kobitka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
15-04-2022
Wiadomość 4 z 7 (1 104 wyświetleń)

Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

Przepraszamy za kłopot. Pracujemy nad tym, żeby to poprawić. Prosimy, ponów przelew, ale dane do przelewu wpisz samodzielnie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (1 099 wyświetleń)

Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

wpisywanie danych samodzielnie jako przelew zwykły bez zapisanego odbiorcy też nie działa.

problem na przeglądarce firefox mozilla 

Odpowiedz
0 Lajków
kobitka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
15-04-2022
Wiadomość 6 z 7 (948 wyświetleń)

Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

Proszę, sprawdź, czy masz zainstalowane dodatkowe wtyczki/rozszerzenia w swojej przeglądarce internerowej np. Spellcheck lub LanguageTool lub inne. Jeśli tak, to wyłącz je i spróbuj ponownie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 7 z 7 (825 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy