13-04-2016 17:54
Witam,
w starej wersji bankowości internetowej miałem taka opcje, że w zakładce przelewy wlasne miałem kolejną zakładke gdzie mogłem przelewac z swojego konta w euro na konto w zl kwote po kursie negocjowanym w wybranych godz i powyzej 250 euro, niestety nie umiem znalec tej opcji w nowej wersji bankowości, czy ktos wie czy znajduje sie jeszcze ta opcja ?
14-04-2016 18:00
Nie udostępniliśmy jeszcze funkcji przewalutowania z kursem negocjowanym w nowej wersji bankowości internetowej. Dodamy ją wraz z kolejnymi aktualizacjami.
29-03-2017 18:23
Witam,
Rozumiem, że 11 miesięcy od odpowiedzi "dodamy ją wraz z kolejnymi aktualizacjami" to zbyt krótki czas dla ING, i w nowym systemie tej funkcjonalności nadal brak?
Może coś przeoczyłem - proszę o instrukcję jak skorzystać z "kursu negocjowanego" w nowym systemie.
Rozumiem, że w trosce o zyski banku ING wolałby abyśmy używali kursów z tabel kursowych (stąd brak negocjowanego i brak kantoru internetowego ING)?
Czy stara wersja będzie dostępna dopóki tytułowa funkcja nie zostanie zaimplementowana w "Moje bąbelki" (ups, "Moje ING" oczywiście)?
30-03-2017 17:41
Cały czas rozwijamy Moje ING i wprowadzamy pozostałe fukcje. Obecnie możesz korzystać z negocjacji kursu w poprzedniej wersji. Poprzednią wersję wyłączymy dopiero, gdy będziemy mieli pewność, że w nowej są wszystkie fukncje.
04-07-2018 08:31
Stary system został wyłączony, a kursu negocjowanego jak nie było tak nie ma. ... i tyle są warte słowa pracownika Banku, a w placówkach wyklejone hasła "uczciwość"... .
Jeśli sądzicie że Kantor ING jest dostępny dla konta firmowego to uprzejmie informuję, że nie - nie jest dostępny.
Informacja pod linkiem https://www.ingbank.pl/male-firmy/konta-firmowe/walutowe (przynajmniej w wersji z 03.07.2018) jest nieprawdziwa, nie otrzymujemy z kontem usługi Kantor ING.
To, że klienci maja podpisane aneksy do umów dla kursu negocjowanego banku nie rusza - żadnej informacji o wypowiedzeniu umowy, planowanym wyłączeniu usługi, nic. Moim zdaniem usługa jest nierentowna z punktu widzenia banku i po prostu zostanie wycofana - jeśli ponad rok nie udało jej się implementować dla kont firmowych.
05-07-2018 08:43
IP123 Kantor w Moim ING udostępniamy na ten moment dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Planujemy jego wdrożenie dla spółek z jednoosobową reprezentacją w innym terminie. Przepraszam, jeśli uzyskałeś błędną informację podczas wizyty w placówce.
Po wyłączeniu ING BankOnLine wymianę waluty w ramach autodealingu prowadzimy tylko w oddziałach banku.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |