Odpowiedz

przelew - dziwna sprawa

Przede wszystkim witam Szanowna Spolecznosc forum ING, dziendobry lub dobrywieczor.

 

Niestety mam taki problem:

po wypelnieniu okienek przelew zwykly XXX.PLN,pojawia mi sie taki meldunek:

Dodatkowa autoryzacja kodem nie jest wymagana,

wiec naciskam dalej I sie wyswietla tak informacja:

Brak uprawnień do uznania rachunku

po nacisnieciu informacji taka wiadomosc:

Nie udało się pobrać odpowiedzi z banku. Sprawdź status realizacji transakcji.

I tak bez konca powtorka, probuje juz drugi dzien ale bez zmian,

Moje kono:KONTO Direct, a odbiorca przelewu tez jest w INGbank.

dzieki za pomoc

jd

Odpowiedz
0 Lajków
interwoj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-12-2017
Wiadomość 1 z 6 (15 626 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Komunikat informuje, że konto odbiorcy jest zamknięte lub nie można przelać na nie pieniędzy. 

Skontaktuj się, proszę, z odbiorcą, aby zweryfikował status tego konta. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (15 624 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

przede wszystkim masz lajka za szybka odpowiedz, oczywiscie skontaktuje sie z odbirca przelewu i objecuje poinformowac Spolecznosc Forum, co bylo przyczyna nojego problemu

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
interwoj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-12-2017
Wiadomość 3 z 6 (15 617 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Objecalem odpisac,

wiec tak jak napisal  Marcin, bylo to kono bonusowe, ktore zostalo zamkniete, dlatego mialem problem z przelewem, jeszcze raz dziekuje

Odpowiedz
0 Lajków
interwoj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-12-2017
Wiadomość 4 z 6 (15 504 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Dzień dobry.

Co zatem w przypadku jeśli próbuję wykonać przelew z konta direct na konto oszczędnościowe - swoje.

Komunikaty wyskakują te same.

Powinienem coś jeszcze aktywować?

Odpowiedz
0 Lajków
Kevinlomax
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-09-2018
Wiadomość 5 z 6 (13 419 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Jeżeli zarówno konto Direct jak również Otwarte Konto Oszczędnościowe są aktywne oraz należą do Ciebie, a mimo to masz problem z wykonaniem przelewu między nimi to proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co może być tego powodem. Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING przez naszą przeglądarkę internetową (prawy dolny róg ekranu po zalogowaniu do usługi).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (13 352 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.

W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.

Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU

...

28-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy