06-12-2017 20:52
Przede wszystkim witam Szanowna Spolecznosc forum ING, dziendobry lub dobrywieczor.
Niestety mam taki problem:
po wypelnieniu okienek przelew zwykly XXX.PLN,pojawia mi sie taki meldunek:
Dodatkowa autoryzacja kodem nie jest wymagana,
wiec naciskam dalej I sie wyswietla tak informacja:
Brak uprawnień do uznania rachunku
po nacisnieciu informacji taka wiadomosc:
Nie udało się pobrać odpowiedzi z banku. Sprawdź status realizacji transakcji.
I tak bez konca powtorka, probuje juz drugi dzien ale bez zmian,
Moje kono:KONTO Direct, a odbiorca przelewu tez jest w INGbank.
dzieki za pomoc
jd
06-12-2017 20:58
Komunikat informuje, że konto odbiorcy jest zamknięte lub nie można przelać na nie pieniędzy.
Skontaktuj się, proszę, z odbiorcą, aby zweryfikował status tego konta.
06-12-2017 21:26
przede wszystkim masz lajka za szybka odpowiedz, oczywiscie skontaktuje sie z odbirca przelewu i objecuje poinformowac Spolecznosc Forum, co bylo przyczyna nojego problemu
pozdrawiam
08-12-2017 03:30
Objecalem odpisac,
wiec tak jak napisal Marcin, bylo to kono bonusowe, ktore zostalo zamkniete, dlatego mialem problem z przelewem, jeszcze raz dziekuje
06-09-2018 14:03
Dzień dobry.
Co zatem w przypadku jeśli próbuję wykonać przelew z konta direct na konto oszczędnościowe - swoje.
Komunikaty wyskakują te same.
Powinienem coś jeszcze aktywować?
07-09-2018 14:14
Jeżeli zarówno konto Direct jak również Otwarte Konto Oszczędnościowe są aktywne oraz należą do Ciebie, a mimo to masz problem z wykonaniem przelewu między nimi to proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co może być tego powodem. Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING przez naszą przeglądarkę internetową (prawy dolny róg ekranu po zalogowaniu do usługi).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |