04-09-2018 08:13
Posiadam pakiet abonamentowy w ramach serwisu SMS. Jeszcze w starej wersji strony internetowej ustawiłem sobie jakieś kwoty przy których będą do mnie wysyłane SMSy powiadomieniami. Po wygaśnięciu starej strony nigdzie nie widzę gdzie obecnie mogę to zmienić. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie tego poszukiwać.
Z góry dziękuję za pomoc.
05-09-2018 07:57
Do Mojego ING nie przenieśliśmy Pakietu SMS. Jeżeli chcesz zmienić kwotę, od której mamy wysyłać smsy, to zapraszam Cię do naszego oddziału z dowodem osobistym. Tam nasz specjalista zamknie Twój obecny pakiet i otworzy nowy z nową kwotą.
06-09-2018 11:30
Poszedłem do oddziału. Pracownik ING z łatwością zamknął mi starą usługę Serwis SMS, ale przy otwieranej nowej okazało się że nie można zdywersyfikować powiadomień. Teraz jest jedno na wszystkie konta i nie zależnie czy na wpłaty/wypłaty, czy z karty czy przez internet. Ale o tym w odpowiedzi nic już nie było wspomniane. Przywrócić zamkniętego nie było możliwości. W tej chwili pozostałem z czymś co mnie zupełnie nie satysfakcjonuje.
Ja widzę to tak. ING strasznie chce się wyzbyć dotychczasowych użytkowników Serwisu SMS i poprzez swoje działania zmusić ich do rezygnowania z tej usługi. Trochę szkoda, bo do tej pory uważałem was za bank otwarty na klienta i jego potrzeby
07-09-2018 11:45
@safetu Rzeczywiście po otwarciu nowego pakietu nie ma już możliwości jego modyfikacji. Alternatywą dla wiadomości sms jest korzystanie z powiadomień push, które również pozwolą Ci na otrzymywanie informacji dotyczących zmian na Twoim koncie lub płatności kartą do konta. Wystarczy, że korzystasz z naszej aplikacji mobilnej i włączysz powiadomienia w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacji mobilna > Notyfikacje (Zarządzaj).
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |