04-09-2018 08:13
Posiadam pakiet abonamentowy w ramach serwisu SMS. Jeszcze w starej wersji strony internetowej ustawiłem sobie jakieś kwoty przy których będą do mnie wysyłane SMSy powiadomieniami. Po wygaśnięciu starej strony nigdzie nie widzę gdzie obecnie mogę to zmienić. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie tego poszukiwać.
Z góry dziękuję za pomoc.
05-09-2018 07:57
Do Mojego ING nie przenieśliśmy Pakietu SMS. Jeżeli chcesz zmienić kwotę, od której mamy wysyłać smsy, to zapraszam Cię do naszego oddziału z dowodem osobistym. Tam nasz specjalista zamknie Twój obecny pakiet i otworzy nowy z nową kwotą.
06-09-2018 11:30
Poszedłem do oddziału. Pracownik ING z łatwością zamknął mi starą usługę Serwis SMS, ale przy otwieranej nowej okazało się że nie można zdywersyfikować powiadomień. Teraz jest jedno na wszystkie konta i nie zależnie czy na wpłaty/wypłaty, czy z karty czy przez internet. Ale o tym w odpowiedzi nic już nie było wspomniane. Przywrócić zamkniętego nie było możliwości. W tej chwili pozostałem z czymś co mnie zupełnie nie satysfakcjonuje.
Ja widzę to tak. ING strasznie chce się wyzbyć dotychczasowych użytkowników Serwisu SMS i poprzez swoje działania zmusić ich do rezygnowania z tej usługi. Trochę szkoda, bo do tej pory uważałem was za bank otwarty na klienta i jego potrzeby ![]()
07-09-2018 11:45
@safetu Rzeczywiście po otwarciu nowego pakietu nie ma już możliwości jego modyfikacji. Alternatywą dla wiadomości sms jest korzystanie z powiadomień push, które również pozwolą Ci na otrzymywanie informacji dotyczących zmian na Twoim koncie lub płatności kartą do konta. Wystarczy, że korzystasz z naszej aplikacji mobilnej i włączysz powiadomienia w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacji mobilna > Notyfikacje (Zarządzaj).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |