Odpowiedz

Serwis SMS - zmiana kwot powiadomień

Posiadam pakiet abonamentowy w ramach serwisu SMS. Jeszcze w starej wersji strony internetowej ustawiłem sobie jakieś kwoty przy których będą do mnie wysyłane SMSy powiadomieniami. Po wygaśnięciu starej strony nigdzie nie widzę gdzie obecnie mogę to zmienić. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie tego poszukiwać.

Z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
satefu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2018
Wiadomość 1 z 4 (5 232 wyświetleń)

Re: Serwis SMS - zmiana kwot powiadomień

Do Mojego ING nie przenieśliśmy Pakietu SMS. Jeżeli chcesz zmienić kwotę, od której mamy wysyłać smsy, to zapraszam Cię do naszego oddziału z dowodem osobistym. Tam nasz specjalista zamknie Twój obecny pakiet i otworzy nowy z nową kwotą.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 189 wyświetleń)

Re: Serwis SMS - zmiana kwot powiadomień

Poszedłem do oddziału. Pracownik ING z łatwością zamknął mi starą usługę Serwis SMS, ale przy otwieranej nowej okazało się że nie można zdywersyfikować powiadomień. Teraz jest jedno na wszystkie konta i nie zależnie czy na wpłaty/wypłaty, czy z karty czy przez internet. Ale o tym w odpowiedzi nic już nie było wspomniane. Przywrócić zamkniętego nie było możliwości. W tej chwili pozostałem z czymś co mnie zupełnie nie satysfakcjonuje.

Ja widzę to tak. ING strasznie chce się wyzbyć dotychczasowych użytkowników Serwisu SMS i poprzez swoje działania zmusić ich do rezygnowania z tej usługi. Trochę szkoda, bo do tej pory uważałem was za bank otwarty na klienta i jego potrzeby Emotikon: Smutny

 

Odpowiedz
0 Lajków
satefu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 129 wyświetleń)

Re: Serwis SMS - zmiana kwot powiadomień

@safetu Rzeczywiście po otwarciu nowego pakietu nie ma już możliwości jego modyfikacji. Alternatywą dla wiadomości sms jest korzystanie z powiadomień push, które również pozwolą Ci na otrzymywanie informacji dotyczących zmian na Twoim koncie lub płatności kartą do konta. Wystarczy, że korzystasz z naszej aplikacji mobilnej i włączysz powiadomienia w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacji mobilna > Notyfikacje (Zarządzaj). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 099 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.

W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.

Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU

...

28-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy