24-06-2019 21:32
25-06-2019 19:03 | Edytowano: 25-06-2019 19:04
Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem
Nie możesz zalogować się do aplikacji i zmienić limitów na karcie do konta?
Sprawdź, czy bez utrudnień logujesz się przez przeglądarkę do Mojego ING. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
Wybierz: Zaloguj/Moje ING.
Jeżeli nie będziesz mógł się zalogować - spróbuj zmienić hasło. Możesz to zrobić, gdy wybierzesz opcje:
Gdy zalogujesz się do Mojego ING, w sekcji:
Jeżeli jednak będziesz miał jakiekolwiek problemy z logowaniem/odblokowaniem/zmianą limitów pamiętaj, że możemy to dla Ciebie sprawdzić na infolinii pod numerem: +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7. Podczas rozmowy specjalista również może zmienić limity dla Twojej karty płatniczej 😊
Dzień dobry Wszystkim!
Jestem nową osobą w społeczności i potrzebuję małej pomocy. Staram się o uzyskanie w ING kredytu hipotecznego. Urwał mi się kontakt z pośrednikiem, nie odbiera telefonów, nie od
... 04-12-2024Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.
04-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |