24-06-2019 21:32
25-06-2019 19:03 | Edytowano: 25-06-2019 19:04
Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem ![]()
Nie możesz zalogować się do aplikacji i zmienić limitów na karcie do konta?
Sprawdź, czy bez utrudnień logujesz się przez przeglądarkę do Mojego ING. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
Wybierz: Zaloguj/Moje ING.
Jeżeli nie będziesz mógł się zalogować - spróbuj zmienić hasło. Możesz to zrobić, gdy wybierzesz opcje:
Gdy zalogujesz się do Mojego ING, w sekcji:
Jeżeli jednak będziesz miał jakiekolwiek problemy z logowaniem/odblokowaniem/zmianą limitów pamiętaj, że możemy to dla Ciebie sprawdzić na infolinii pod numerem: +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7. Podczas rozmowy specjalista również może zmienić limity dla Twojej karty płatniczej 😊
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |