24-06-2019 21:32
25-06-2019 19:03 | Edytowano: 25-06-2019 19:04
Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem
Nie możesz zalogować się do aplikacji i zmienić limitów na karcie do konta?
Sprawdź, czy bez utrudnień logujesz się przez przeglądarkę do Mojego ING. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
Wybierz: Zaloguj/Moje ING.
Jeżeli nie będziesz mógł się zalogować - spróbuj zmienić hasło. Możesz to zrobić, gdy wybierzesz opcje:
Gdy zalogujesz się do Mojego ING, w sekcji:
Jeżeli jednak będziesz miał jakiekolwiek problemy z logowaniem/odblokowaniem/zmianą limitów pamiętaj, że możemy to dla Ciebie sprawdzić na infolinii pod numerem: +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7. Podczas rozmowy specjalista również może zmienić limity dla Twojej karty płatniczej 😊
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |