24-06-2019 21:32
25-06-2019 19:03 | Edytowano: 25-06-2019 19:04
Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem
Nie możesz zalogować się do aplikacji i zmienić limitów na karcie do konta?
Sprawdź, czy bez utrudnień logujesz się przez przeglądarkę do Mojego ING. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
Wybierz: Zaloguj/Moje ING.
Jeżeli nie będziesz mógł się zalogować - spróbuj zmienić hasło. Możesz to zrobić, gdy wybierzesz opcje:
Gdy zalogujesz się do Mojego ING, w sekcji:
Jeżeli jednak będziesz miał jakiekolwiek problemy z logowaniem/odblokowaniem/zmianą limitów pamiętaj, że możemy to dla Ciebie sprawdzić na infolinii pod numerem: +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7. Podczas rozmowy specjalista również może zmienić limity dla Twojej karty płatniczej 😊
HEY,
dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.
swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat
... 21-01-2025Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam
... 21-01-2025Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.
21-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |