Odpowiedz

problem z kartą bankową

dlaczego nie mogę dostać się do mobilnej bankowości internetowej i wypłacić pieniądze z karty w bankomacie.
Odpowiedz
0 Lajków
kamyshnikov
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 814 wyświetleń)

Re.: problem z kartą bankową

[ Edytowane ]

Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem Emotikon: Smutny
Nie możesz zalogować się do aplikacji i zmienić limitów na karcie do konta?
Sprawdź, czy bez utrudnień logujesz się przez przeglądarkę do Mojego ING. Wystarczy, że klikniesz tutaj. 
Wybierz: Zaloguj/Moje ING.
Jeżeli nie będziesz mógł się zalogować - spróbuj zmienić hasło. Możesz to zrobić, gdy wybierzesz opcje:

  • Problemy z logowaniem/Nadaj nowe hasło.

Gdy zalogujesz się do Mojego ING, w sekcji:

  • Karty i płatności telefonem/Kliknij na swoją kartę/Limity transakcyjne - możesz zmienić limity na karcie.

Jeżeli jednak będziesz miał jakiekolwiek problemy z logowaniem/odblokowaniem/zmianą limitów pamiętaj, że możemy to dla Ciebie sprawdzić na infolinii pod numerem: +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7. Podczas rozmowy specjalista również może zmienić limity dla Twojej karty płatniczej 😊

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Dziękuję za odpowiedź.

Rozumiem, że prowadząc rachunek bankowy w danym banku wiąże się to z opłatami za prowadzenie rachunku, kartę itp [ opłaty są podane w tabeli opłat].

Nie rozumiem pobierania opłat ...

04-12-2024
Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt

...

03-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy