Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt 1. Dlaczego nie możecie dać dwóch opcji strony głównej - obecna z kółkami lub klasyczna z tabelką?
Ad. 1 Są dwie opcje. Zachęcam do przejścia na zakładkę Moje finanse, tam znajduje się podgląd produktów w wersji tabelarycznej.

 

2. Dlaczego nie może być opcji "Ukryj finansometr" oraz dlaczego nie może być opcji "Ukryj reklamy produktów bankowych"?

Ad. 2 Nowy system ma nie tylko dostarczać Ci podstawowych informacji o Twoich finansach i umożliwiać transakcje, ale także ułatwić analizowanie swojego budżetu i zwrócenia większej uwagi na dochody i wydatki. Cenimy Twój czas, dlatego część danych podana jest w sposób graficzny, abyś mógł łatwiej i szybciej kontrolować swoje finanse. Od początku system tworzony jest z Wami, naszymi klientami. Te opinie są dla nas cenne i korzystamy z nich przy rozwijaniu systemu. Korzystamy również z analiz firm badawczych oraz doświadczenia specjalistów z wielu dziedzin. Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy też sobie sprawę, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowej usługi.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 391 z 1 332 (4 683 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Uszczęśliwianie klienta na siłę z tym finansometrem - nie chcesz korzystać ale musisz, bo to jest dobre, choć ty o tym nie wiesz (bank wie lepiej od ciebie). Jakoś w starym systemie dało sie wyłączyć, ale w nowym nie - żenada, która dobitnie pokazuje, jak bank ma w nosie zdanie klientów i karmi bajeczkami o słuchaniu sugestii klientów.

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 392 z 1 332 (4 673 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@atmt 1. Dlaczego nie możecie dać dwóch opcji strony głównej - obecna z kółkami lub klasyczna z tabelką?
Ad. 1 Są dwie opcje. Zachęcam do przejścia na zakładkę Moje finanse, tam znajduje się podgląd produktów w wersji tabelarycznej.

 

2. Dlaczego nie może być opcji "Ukryj finansometr" oraz dlaczego nie może być opcji "Ukryj reklamy produktów bankowych"?

Ad. 2 Nowy system ma nie tylko dostarczać Ci podstawowych informacji o Twoich finansach i umożliwiać transakcje, ale także ułatwić analizowanie swojego budżetu i zwrócenia większej uwagi na dochody i wydatki. Cenimy Twój czas, dlatego część danych podana jest w sposób graficzny, abyś mógł łatwiej i szybciej kontrolować swoje finanse. Od początku system tworzony jest z Wami, naszymi klientami. Te opinie są dla nas cenne i korzystamy z nich przy rozwijaniu systemu. Korzystamy również z analiz firm badawczych oraz doświadczenia specjalistów z wielu dziedzin. Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy też sobie sprawę, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowej usługi.


Droga Moniko błagam... Czasami zastanawiam się czy po drugiej stronie siedzi żywy człowiek czy automat generujący odpowiedzi.

1. Chodzi mi o możliwość zastąpienia widoku "kółkowego" widokiem "tabelkowym". Do wyboru przez użytkownika.

2. Czy bank jest w stanie zrozumieć, że ja analizuję swój budżet w inny sposób i nie chcę korzystać z finansometru? Świetnie, że jest, duży plus dla banku, że takie coś udostępnia, ale po co wciskać to na siłę na stronę główną? Kto chce sobie włączy, kto nie chce - wyłączy. I wszyscy będą szczęśliwi. Cenicie mój czas? To pokażcie mi zwykłą, prostą tabelkę, widoczną najlepiej od razu po włączeniu systemu - jak było 15 lat temu, bez klikania w dodatkowe przyciski. Tam widziałem ile mam na koncie osobistym, ile na firmowym, walutowym, ile na OKU, a ile na karcie kredytowej. Wszystko ładnie jedno pod drugim. W moim przypadku kółka utrudniają odczytanie stanu finansów.

Co oznacza kwota DZISIAJ? Teraz wyświetla mi się tam to co na mniejszym kółku opisanym KONTA, może dlatego, że mam jedno konto. Domyślam się, że jak będzie ich więcej to kółeczko KONTA będzie pokazywało sumę tych kont. Jeśli tak to będzie to już całkowicie bezużyteczne.

Jeśli ukryję tą kwotę znikną również wszystkie kwoty pod mniejszymi kółkami i wtedy widać tylko kółka i ilości kont. Czyli właściwie nic nie widać. Niżej nie przewijam bo reszta dla mnie to śmieci.

Siedzę, przełączam między starym i nowym systemem i nijak mi nie wychodzi, że nowszy nawet używając zakładki "Moje finanse" może być bardziej czytelny. Może za duzo tych firm badawczych wam doradzało.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 393 z 1 332 (4 667 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

I jeszcze jedno: tabelka w zakładce "Moje finanse" pokazuje w formie "od góry do dołu", a nie "od lewej do prawej" jak w starym ING. I to też wg mnie pogarsza taki widok.
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 394 z 1 332 (4 661 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:

Jeśli ukryję tą kwotę znikną również wszystkie kwoty pod mniejszymi kółkami i wtedy widać tylko kółka i ilości kont. Czyli właściwie nic nie widać. Niżej nie przewijam bo reszta dla mnie to śmieci.

Z tym się zgadzam i pisałem równiez o tym. Dzisiaj nie ma mozliwości jakiegokolwiek ustawienia. Albo masz TYLKO i wyłącznie wszystkie kółka z kwotami albo wszystkie kółka bez kwot. Nie ma pośredniej wersji. Osobiście chciałbym tylko widzieć konto z kwotą a reszta niewidoczna na panelu głównym

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 395 z 1 332 (4 605 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

atmt pisze:
I jeszcze jedno: tabelka w zakładce "Moje finanse" pokazuje w formie "od góry do dołu", a nie "od lewej do prawej" jak w starym ING. I to też wg mnie pogarsza taki widok.

Jestem przeciwnego zdania. Mnie akurat się to podoba. W jednej linii od góry do dołu (w słupku)  konta, obok konta oszczędnościowe, obok karty i na końcu kredyty. Dla mnie jest wszystko czytelne i estetyczne.

 

Natomiast nie ma konsekwencji w przypadku robienia przelewu. Na komputerze mamy od prawej do lewej (nr rachunku, kwota, nazwa i adres odbiorcy, tytuł) a na telefonie od góry do dołu, czyli jak w starym systemie. Zdecydowanie wolę od góry do dołu.

Więc czy jest szansa abyście to zmienili? Wystarczy przesunąc to bliżej środka i by było od góry do dołu.

Czcionka jest dobra, czytelna i duża ale czy musi być aż tak wielka?

 

PS Napisałem stronę wcześniej uwagi odnośnie wykonania przelewu z panelu ODBIORCY i panelu WYKONAJ TRANSAKCJĘ z załącznikami?

Czy ING weźmie te moje uwagi do serca Emotikon: Mrugający?

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 396 z 1 332 (4 602 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

My sobie chyba możemy tu pisać przez następne sto lat, a wszystko na co możemy liczyć to odpowiedzi jak wyżej. Ja chciałbym przeczytać odpowiedź w stylu: "nie umożliwimy konfiguracji ekranu głównego ponieważ....blablabla", albo "nie planujemy usunięcia reklam naszych super produktów bankowych z powodu, że...blablabla" itp.. A na razie jedyne co czytam to formułki przygotowane chyba w notatniku i wklejane ctrl+c, ctrl+v, żeby pokazać, że bank aktywnie uczestniczy w dyskusji.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 397 z 1 332 (4 600 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:

My sobie chyba możemy tu pisać przez następne sto lat, a wszystko na co możemy liczyć to odpowiedzi jak wyżej. Ja chciałbym przeczytać odpowiedź w stylu: "nie umożliwimy konfiguracji ekranu głównego ponieważ....blablabla", albo "nie planujemy usunięcia reklam naszych super produktów bankowych z powodu, że...blablabla" itp.. A na razie jedyne co czytam to formułki przygotowane chyba w notatniku i wklejane ctrl+c, ctrl+v, żeby pokazać, że bank aktywnie uczestniczy w dyskusji.


Brawo! Dokladnie jest tak jak pisze @atmtEmotikon: Szczęśliwy

Ja też uwielbiam odpowiedzi banku w stylu: "Badania i pogłębiona analiza rynku wśród naszych klientów jednoznacznie pokazuje, że nowy system Moje ING jest produktem, na który nasi Klienci długo czekali i wyczekali a liczba osób zadowolonych rośnie z dnia na dzień. Dziś zostało już tylka kilka osób, które nie są do końća zadowolone z tego doskonałego produktu Moje ING 2016."

 

Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 398 z 1 332 (4 590 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


viggen pisze:

atmt pisze:
I jeszcze jedno: tabelka w zakładce "Moje finanse" pokazuje w formie "od góry do dołu", a nie "od lewej do prawej" jak w starym ING. I to też wg mnie pogarsza taki widok.

Jestem przeciwnego zdania. Mnie akurat się to podoba. W jednej linii od góry do dołu (w słupku)  konta, obok konta oszczędnościowe, obok karty i na końcu kredyty. Dla mnie jest wszystko czytelne i estetyczne.

 


To już są mniej istotne detale, każdy woli co innego i w porządku. Jakoś widok od lewej do prawej mi nie pasuje bo tuż pod kontem mam teraz ubezpieczenia kredytu, które nie mieszczą się już bardziej na prawo. Wcześniej wcale tego nie było, albo było ukryte gdzieś głęboko. Poza tym opisy tych ubezpieczeń na pomarańczowo są zrobione większą czcionką niż kwota pod kontem. Czcionka kwot jest zdecydowanie za mała w tej tabelce.

I co mi jeszcze przeszkadza to to, że wolałbym, żeby tabelka po otwarciu została otwarta, a wybrane konto czy karta kredytowa pojawiały się pod spodem. Można by zrobić coś w rodzaju dokowania i każdy by sobie wybrał co woli.

Ale o czym ja tu... W końcu "specjaliści z wielu dziedzin" doradzali to co my małe robaczki możemy wiedzieć.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 399 z 1 332 (4 589 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Keicam pisze:

"Dziś zostało już tylka kilka osób, które nie są do końća zadowolone z tego doskonałego produktu Moje ING 2016."

 


Tak jestEmotikon: Szczęśliwy To my!

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 400 z 1 332 (4 588 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy