Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@viggen Jasne, pisałeś już wcześniej dość szeroko o odbiorcach. Wtrąciłam się tylko w odniesieniu do jednego zdania:
"Nie korzystałem w tych funkcji w starym systemie oprócz przelewów wzorcowych. Jesli mnie pamięć nie myli, to ta druga opcja nie nazywała się odbiorca zdefiniowany tylko zapisany przelew czy jakoś tak".
Czyli tylko krótkie podsumowanie, jak to wyglądało w ING BankOnLine, a jak teraz w Moim ING ;-).

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 371 z 1 332 (5 986 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Oczywiście że jest taka opcja na stronie startowej u góry pisze odbiorcy
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 372 z 1 332 (5 939 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Bo nazywa się to teraz odbiorcy
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 373 z 1 332 (5 939 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tym którym się niepodobna to chyba jednak starość jak dla mnie to nowy system jest bardziej intuicyjny widzę wszystko po otwarciu strony w bardzo minimalistyczny i ciekawy sposób. Czekam na nowy apke mobilna. Dobra robota ING
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 374 z 1 332 (5 932 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Łubudubu, łubudubu, niech żyje nam prezes naszego klubu, nieeeech żyje nam!

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 375 z 1 332 (5 923 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

viggen pisze:
"...Był intuicyjny i prosty ale wolny, ślamazarny i mocno przestarzały."

I tu się mamy! Był intuicyjny i prosty i wystarczyło dostosować go do obecnych standardów i byłoby wspaniale!

"Typowa zazwyczaj reakcja na coś nowego Emotikon: Szczęśliwy Najpierw nie, źle, bez sensu a potem - z czasem - "kurczę jakie to proste""

Przelewy wg mnie mogą być, parę razy używałem, nie narzekam bo nie korzystam z odbiorców zdefiniowanych, nie wykonuję nie wiadomo jakiej ilości przelewów w miesiącu, odkopuję w historii i ponawiam. I mi to wystarczy, ale widzę, że inni narzekają, więc coś musi być nie tak. Natomiast strona główna prosta nie jest, dla mnie wręcz dezinformująca, próbuję przekonać się do niej od paru miesięcy, ale jakoś mi nie wychodzi.

"Wystarczy klinkąć w odpowiednie kółko i masz już podzielone wyniki np kart czy kont Emotikon: Mrugający"

Ale po co klikać??? Miało być "na pierwszy rzut oka", a nie jest.

"Pamiętajmy, że to jeszcze nie jest ostateczna wersja systemu i mam nadzieję, że jeszcze niektóre rzeczy zmienią."

Finansometru nie pozwolą ukryć bo to wg nich rewolucyjna funkcja, którą każdy kocha.

A w kwestii aplikacji mobilnej to wolisz nową wersję bo w końcu nie wiem? O ile jeszcze rozumiem, że ktoś może woleć nową wersję desktopową to preferowania nowej wersji aplikacji mobilnej nie jestem w stanie zrozumieć. Tu dopiero trzeba się namachać, żeby coś zrobić. W momencie, w którym obecna wersja stanie się niedostępna usuwam to z telefonu.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 376 z 1 332 (5 917 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

"I tu się mamy! Był intuicyjny i prosty i wystarczyło dostosować go do obecnych standardów i byłoby wspaniale!"

No właśnie nie da się. Język programowy się rozwija, rozwijają się funkcje itd.

Na tym starym się nie dało już nic zrobić. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

Był prosty jak każdy system jest prosty. Kwestia przyzwyczajenia.

Nie mogłem na niego również patrzeć.

Nowoczesny bank, żywa kolorostyka w salonie a system z epoki kamienia łupanego. Coś nie tak.....

"Przelewy wg mnie mogą być, parę razy używałem, nie narzekam bo nie korzystam z odbiorców zdefiniowanych, nie wykonuję nie wiadomo jakiej ilości przelewów w miesiącu, odkopuję w historii i ponawiam. I mi to wystarczy, ale widzę, że inni narzekają, więc coś musi być nie tak."

Wszystko jest dobrze. Ludzie narzekają aby narzekać. Lepiej pomarudzić niż się "nauczyć" nowego schematu. Bo tak jest łatwiej, prościej. Ale my Polacy mamy marudzenie we krwi Emotikon: Mrugający

Jedyna wada - za dużo klikania. W starym systemie szybciej się robiło przelew. Pisałem również o tym i mam nadzieję, że jeszcze przemyślą to z tymi przelewami.

 

"Ale po co klikać??? Miało być "na pierwszy rzut oka", a nie jest."

Widzisz a mnie się bardzo podoba. Po co wszystko na wierzchu jak otwarta książka? Brakuje tylko opcji skonfigurowania tych bąbli (o tym już pisałem) i będzie bardzo dobrze.

 

Finansometru nie pozwolą ukryć bo to wg nich rewolucyjna funkcja, którą każdy kocha.

Taka jest moda.  W każdym banku gdzie to wprowadzili jest na wierzchu.  Mnie to akurat nie przeszkadza. Mnie przeszkadza położenie na panelu głownym. Wolałbym to z boku a nie pod bąblami. Liczę, że ING to weźmie pod uwagę.

A w kwestii aplikacji mobilnej to wolisz nową wersję bo w końcu nie wiem? O ile jeszcze rozumiem, że ktoś może woleć nową wersję desktopową to preferowania nowej wersji aplikacji mobilnej nie jestem w stanie zrozumieć.

Obecna mnie nie ziębi ani nie grzeje. O nowej się nie wypowiadam. Nie mam jeszcze i nie próbowałem. Poczekam aż będzie wersja finalna.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 377 z 1 332 (5 901 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


viggen pisze:

"I tu się mamy! Był intuicyjny i prosty i wystarczyło dostosować go do obecnych standardów i byłoby wspaniale!"

No właśnie nie da się. Język programowy się rozwija, rozwijają się funkcje itd.

Na tym starym się nie dało już nic zrobić. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

Był prosty jak każdy system jest prosty. Kwestia przyzwyczajenia.

Nie mogłem na niego również patrzeć.

Nowoczesny bank, żywa kolorostyka w salonie a system z epoki kamienia łupanego. Coś nie tak.....

 


Ależ da się! Język programowania i funkcje nie mają nic do przejrzystości i intuicyjności systemu. Można go przepisać od zera, a interfejs użytkownika zostawić taki sam, ewentualnie umożliwić konfigurację użytkownikowi.

Czyli może być gorzej, byle było nowocześnie, grało i świeciło jak na jarmarku? Wg mnie bank to poważna instytucja, a nie facebook i wygląd systemu nie ma nic do rzeczy. Można zrobić ładnie, nowocześnie, a zarazem dyskretnie i przejrzyście. A zrobiono to co zrobiono.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 378 z 1 332 (5 879 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wyobraź sobie, że do nich napisałem i odpowiedzieli mi po wielu dniach, że nowa wersja jest ciągle udoskonalana i w przyszłości przelewy wzorcowe będą.
Ciągle, by nie rzec, z uporem maniaka podajesz przykłady innych banków. W jakim celu?
Ja nie mam powodu porównywać tego programu do programów z innych banków. Porównywać można tylko z poprzednią wersją.
Piszesz, że teraz jest lepiej. W starym programie miałeś zdefiniowanych odbiorców po kliknięciu przy numerze rachunku, a teraz po kliknięciu Listy Odbiorców. Jedno kliknięcie było i jest, ale tobie teraz jest lepiej.
Żeby uruchomić przelewy wzorcowe, trzeba było wybrać na końcu listy "przelewy wzorcowe" i dalej grupę przelewów, następnie nacisnąć Szukaj i już wyświetlała sie lista przelewów. Ale piszesz, że tobie to przeszkadzało, no a podobno nie korzystałeś z przelewów wzorcowych.
Myślę, że piszesz bzdury nie wiedząc dokładnie o czym piszesz. Tak ci się spodobało pisanie na tym forum, że sam uwierzyłeś jaki jesteś mądry, zdolny, nowoczesny i w ogóle.
Może chcesz się przylizać pani Sylwii?
Nie odzywałbym się w ogóle gdyby nie twój w sumie arogancki wpis pokazujący jaki jesteś mądry i ogarnięty, a innym to się nic nie chce i narzekają. Jednak zwrócenie ci uwagi na oczywiste fakty spełzło na niczym bo jesteś odporny na argumenty i ciągle "bijesz pianę".
Tak więc nie sil się na odpowiedź bo będzie taka jakich już wiele tu napisałeś.

 

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 379 z 1 332 (5 848 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zawsze będzie tak że jednym się będzie podobał a drugim nie każdy wie jaki był dym jak zabrali w Windows 8 menu start a to tylko kwestia przyzwyczajenia ciężko się przerzucić na coś nowego. Wie ktoś czy w jakiś sposób można testować nowa aplikację mobilną?
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 380 z 1 332 (5 842 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy