22-04-2016 19:52
@viggen Jasne, pisałeś już wcześniej dość szeroko o odbiorcach. Wtrąciłam się tylko w odniesieniu do jednego zdania:
"Nie korzystałem w tych funkcji w starym systemie oprócz przelewów wzorcowych. Jesli mnie pamięć nie myli, to ta druga opcja nie nazywała się odbiorca zdefiniowany tylko zapisany przelew czy jakoś tak".
Czyli tylko krótkie podsumowanie, jak to wyglądało w ING BankOnLine, a jak teraz w Moim ING ;-).
23-04-2016 07:40
23-04-2016 07:42
23-04-2016 07:50
23-04-2016 08:56
Łubudubu, łubudubu, niech żyje nam prezes naszego klubu, nieeeech żyje nam!
23-04-2016 09:12
viggen pisze:
"...Był intuicyjny i prosty ale wolny, ślamazarny i mocno przestarzały."
I tu się mamy! Był intuicyjny i prosty i wystarczyło dostosować go do obecnych standardów i byłoby wspaniale!
"Typowa zazwyczaj reakcja na coś nowego Najpierw nie, źle, bez sensu a potem - z czasem - "kurczę jakie to proste""
Przelewy wg mnie mogą być, parę razy używałem, nie narzekam bo nie korzystam z odbiorców zdefiniowanych, nie wykonuję nie wiadomo jakiej ilości przelewów w miesiącu, odkopuję w historii i ponawiam. I mi to wystarczy, ale widzę, że inni narzekają, więc coś musi być nie tak. Natomiast strona główna prosta nie jest, dla mnie wręcz dezinformująca, próbuję przekonać się do niej od paru miesięcy, ale jakoś mi nie wychodzi.
"Wystarczy klinkąć w odpowiednie kółko i masz już podzielone wyniki np kart czy kont "
Ale po co klikać??? Miało być "na pierwszy rzut oka", a nie jest.
"Pamiętajmy, że to jeszcze nie jest ostateczna wersja systemu i mam nadzieję, że jeszcze niektóre rzeczy zmienią."
Finansometru nie pozwolą ukryć bo to wg nich rewolucyjna funkcja, którą każdy kocha.
A w kwestii aplikacji mobilnej to wolisz nową wersję bo w końcu nie wiem? O ile jeszcze rozumiem, że ktoś może woleć nową wersję desktopową to preferowania nowej wersji aplikacji mobilnej nie jestem w stanie zrozumieć. Tu dopiero trzeba się namachać, żeby coś zrobić. W momencie, w którym obecna wersja stanie się niedostępna usuwam to z telefonu.
23-04-2016 10:33
"I tu się mamy! Był intuicyjny i prosty i wystarczyło dostosować go do obecnych standardów i byłoby wspaniale!"
No właśnie nie da się. Język programowy się rozwija, rozwijają się funkcje itd.
Na tym starym się nie dało już nic zrobić. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz.
Był prosty jak każdy system jest prosty. Kwestia przyzwyczajenia.
Nie mogłem na niego również patrzeć.
Nowoczesny bank, żywa kolorostyka w salonie a system z epoki kamienia łupanego. Coś nie tak.....
"Przelewy wg mnie mogą być, parę razy używałem, nie narzekam bo nie korzystam z odbiorców zdefiniowanych, nie wykonuję nie wiadomo jakiej ilości przelewów w miesiącu, odkopuję w historii i ponawiam. I mi to wystarczy, ale widzę, że inni narzekają, więc coś musi być nie tak."
Wszystko jest dobrze. Ludzie narzekają aby narzekać. Lepiej pomarudzić niż się "nauczyć" nowego schematu. Bo tak jest łatwiej, prościej. Ale my Polacy mamy marudzenie we krwi
Jedyna wada - za dużo klikania. W starym systemie szybciej się robiło przelew. Pisałem również o tym i mam nadzieję, że jeszcze przemyślą to z tymi przelewami.
"Ale po co klikać??? Miało być "na pierwszy rzut oka", a nie jest."
Widzisz a mnie się bardzo podoba. Po co wszystko na wierzchu jak otwarta książka? Brakuje tylko opcji skonfigurowania tych bąbli (o tym już pisałem) i będzie bardzo dobrze.
Finansometru nie pozwolą ukryć bo to wg nich rewolucyjna funkcja, którą każdy kocha.
Taka jest moda. W każdym banku gdzie to wprowadzili jest na wierzchu. Mnie to akurat nie przeszkadza. Mnie przeszkadza położenie na panelu głownym. Wolałbym to z boku a nie pod bąblami. Liczę, że ING to weźmie pod uwagę.
A w kwestii aplikacji mobilnej to wolisz nową wersję bo w końcu nie wiem? O ile jeszcze rozumiem, że ktoś może woleć nową wersję desktopową to preferowania nowej wersji aplikacji mobilnej nie jestem w stanie zrozumieć.
Obecna mnie nie ziębi ani nie grzeje. O nowej się nie wypowiadam. Nie mam jeszcze i nie próbowałem. Poczekam aż będzie wersja finalna.
23-04-2016 11:32
viggen pisze:"I tu się mamy! Był intuicyjny i prosty i wystarczyło dostosować go do obecnych standardów i byłoby wspaniale!"
No właśnie nie da się. Język programowy się rozwija, rozwijają się funkcje itd.
Na tym starym się nie dało już nic zrobić. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz.
Był prosty jak każdy system jest prosty. Kwestia przyzwyczajenia.
Nie mogłem na niego również patrzeć.
Nowoczesny bank, żywa kolorostyka w salonie a system z epoki kamienia łupanego. Coś nie tak.....
Ależ da się! Język programowania i funkcje nie mają nic do przejrzystości i intuicyjności systemu. Można go przepisać od zera, a interfejs użytkownika zostawić taki sam, ewentualnie umożliwić konfigurację użytkownikowi.
Czyli może być gorzej, byle było nowocześnie, grało i świeciło jak na jarmarku? Wg mnie bank to poważna instytucja, a nie facebook i wygląd systemu nie ma nic do rzeczy. Można zrobić ładnie, nowocześnie, a zarazem dyskretnie i przejrzyście. A zrobiono to co zrobiono.
23-04-2016 20:11
Wyobraź sobie, że do nich napisałem i odpowiedzieli mi po wielu dniach, że nowa wersja jest ciągle udoskonalana i w przyszłości przelewy wzorcowe będą.
Ciągle, by nie rzec, z uporem maniaka podajesz przykłady innych banków. W jakim celu?
Ja nie mam powodu porównywać tego programu do programów z innych banków. Porównywać można tylko z poprzednią wersją.
Piszesz, że teraz jest lepiej. W starym programie miałeś zdefiniowanych odbiorców po kliknięciu przy numerze rachunku, a teraz po kliknięciu Listy Odbiorców. Jedno kliknięcie było i jest, ale tobie teraz jest lepiej.
Żeby uruchomić przelewy wzorcowe, trzeba było wybrać na końcu listy "przelewy wzorcowe" i dalej grupę przelewów, następnie nacisnąć Szukaj i już wyświetlała sie lista przelewów. Ale piszesz, że tobie to przeszkadzało, no a podobno nie korzystałeś z przelewów wzorcowych.
Myślę, że piszesz bzdury nie wiedząc dokładnie o czym piszesz. Tak ci się spodobało pisanie na tym forum, że sam uwierzyłeś jaki jesteś mądry, zdolny, nowoczesny i w ogóle.
Może chcesz się przylizać pani Sylwii?
Nie odzywałbym się w ogóle gdyby nie twój w sumie arogancki wpis pokazujący jaki jesteś mądry i ogarnięty, a innym to się nic nie chce i narzekają. Jednak zwrócenie ci uwagi na oczywiste fakty spełzło na niczym bo jesteś odporny na argumenty i ciągle "bijesz pianę".
Tak więc nie sil się na odpowiedź bo będzie taka jakich już wiele tu napisałeś.
23-04-2016 20:33
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |