25-10-2017 12:56
Martusiu
My testujemy waszą nową aplikację już od roku. Jeśli do tej pory się nie spodobała to na co liczycie?
Liczycie, że spodoba się po dołożeniu kilku gadżetów? Kółeczek? Baloników?
25-10-2017 14:25
@mtommi 19 października wysłaliśmy informację przez bankowość internetową, że 23 października wyłączamy możliwość logowania się na konto maklerskie przez ING BankOnLine.
Zamieściliśmy również odnośnik do naszej strony internetowej, na której można znaleźć w „Pytania i odpowiedzi” pomoc, jak poruszać się po koncie maklerskim.
W przypadku pytań podaliśmy numer telefonu do kontaktu.
Dołożyliśmy wszelkich starań aby poinformować o dokonanych zmianach.
Naszym celem było stworzenie intuicyjnej i łatwej w obsłudze aplikacji.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy w zakresie obsługi konta maklerskiego, zadzwoń, proszę, na infolinię biura maklerskiego: 801 127 301 lub 32 357 00 32.
27-10-2017 08:31
ING - LICZĄ SIĘ LUDZIE?
Dopóki nie wyłączyliście możliwości wykonywania przelewów w starej wersji bankowości... było to do zniesienie. Przechodziłem za każdym razem z tego "nowego czegoś" w stary interfejs i normalnie pracowałem.
Nowy interfejs jest najbardziej beznadziejnym interfejsem bankowości internetowej jaki spotkałem w moim życiu... a pracuję już wiele lat i w pracy spotkałem się z naprawdę wieloma. Graficznie jest przystosowany dla gimbazy, albo dzieci w wieku przedszkolnym. Nie dla poważnych, dorosłych ludzi.
Bardzo Was proszę, przywróćcie pełną funkcjonalność starego systemu, w przeciwnym razie ludzie tacy jak ja odejdą z tego banku. Pisałem w tej sprawie wiele razy do Was... liczą się ludzie to puste hasło!
27-10-2017 13:02
28-10-2017 08:05
Przykro nam, że macie takie zdanie. Wiemy, że przyzwyczajenie się do zmian wymaga czasu dlatego cały proces przejścia do Mojego ING robimy etapami.
Spróbujcie poznać bliżej nową bankowość internetową.
28-10-2017 22:34
"Spróbujcie poznać bliżej nową bankowość internetową".... no i właśnie o to chodzi, że zarówno piszący wyżej @alz jak i ja i dziesiątki innych osób poznało tą bankowość. I nikt nie wmówi, że skoro pewne rzeczy robi się trudniej i dłużej- po "bliższym zaznajomieniu" będzie się robiło krócej i łatwiej. Przez ciekawość- w czwartek 26 pazdz około 20:00 pół godziny próbowałem opłacić zakup na allegro (wiadomo- payU, przekierowanie, logowanie)....NIE DAŁO się!! Najpierw nie chciało wyskoczyć okno do wpisania hasła (komunikat- błędny login lub hasło) za którymś razem udało się, ślamazarnie szło ale dałem zatwierdzenie kwoty i... plansza: nie da się wykonać przelewu, skontaktuj się itd.... Pierwszy raz robiłem to pod "nowym" systemem. W końcu zrezygnowany zalogowałem się do mbanku i całą sprawę załatwiłem w minutę. Pewnie jakaś wasza awaria, ale nigdzie nie znalazłem słowa na ten temat. W ten sposób "poznałem bliżej" przelewy. Do tej pory NIGDY nie korzystałem z nowej wersji, zawsze wchodziłem na starą. Teraz .. cóż
28-10-2017 23:04
To nigdy nie bedzie działać szybko bo to teraz Single Page Application więc wczytanie całej tej "aplikacji", żeby szybko potwierdzić przelew payU będzie trawało (tym dłużej im wolniejsze łącze) - to odnośnie powolności @zett1
Jak grochem o ścianę - użytkownicy testują ten system od DWÓCH LAT! (czyli rozwijany jest pewnie przynajmniej 3-4...) i ciągle zgłaszane są błedy i niedogodności korzystania z tego systemu a ING zamiast poprawiać system przez dwa lata wmawia użytkownikom, że po prostu nie wiedzą czego chcą, kręcące kółka są cudowne i generalnie to jedyna opcja to albo chwalenie systemu albo "mo*a w kubeł".
Mateuszu - nie wiem jakich pożalsięborze "specjalistów" zatrudnił ING, ale skoro ja, jako użytkownik nie mogę mieć jakiejkolwiek pewności do systemu (vide niedawne problemy z brakiem widoczności przelewów ZUS) to co ma mnie przekonać, że tym razem ING nie da ciała i że przelew podatku dojdzie do odbiory? i że nie będę musiał z papierami w zębach gnać do skarbóki i okładać się "czynnym żalem" bo w ING pracują, za przeproszeniem, niekompetentni "specjaliści"?
Współczuję pracy i konieczności przekazywania tych informacji...
29-10-2017 13:03
MateuszF pisze:Przykro nam, że macie takie zdanie. Wiemy, że przyzwyczajenie się do zmian wymaga czasu dlatego cały proces przejścia do Mojego ING robimy etapami.
Spróbujcie poznać bliżej nową bankowość internetową.
Dla mnie najgorsze w tym wszystkim jest to, że ten system dałoby się wg mnie trochę podratować kilkoma opcjami wyboru, o których już nie raz tu pisałem i o które prosili też inni. Niestety bank wie lepiej i obstaje przy swoim bo ktoś, kiedyś, gdzieś wyznaczył jedynie słuszny wygląd nowego systemu i będzie się tego trzymał aż do śmierci. Nie rozumiem tego braku krytycyzmu i przynania się do kilku złych wyborów - co nie byłoby wcale jakąś ujmą dla twórców, ponieważ przy takim projekcie nikt nie jest w stanie przewidzieć wszystkiego. Ważne, żeby potrafić przyznać się do błędów i je naprawić/poprawić/zmienić. W tym przypadku nie ma o tym mowy co nie dodaje powagi, ani profesjonalizmu waszej instytucji nie mówiąc już o odpowiedziach pracowników banku tu na forum czy na Android Play. Oprócz kilku zawczasu przygotowanych i nie mających nic wspólnego z tematem odpowiedzi nie ma z bankiem prawdziwego kontaktu i wymiany informacji. Taka odpowiedź jak pana MateuszaF nie wnosi nic do dyskusji, a w tym wątku można przeczytać to samo kilkanaście razy w takiej czy innej formie. To nie jest rzetelna, profesjonalna dyskusja tylko próba zakrzywiania rzeczywistości. Po raz kolejny powtórzę - mieliście fajny, intuicyjny, prosty, przejrzysty interfejs bankowości internetowej, a zrobiliście nieintuicyjny, skomplikowany, wymagający dwa razy więcej klikania i wyświetlający zbędne informacje. To samo z wersją mobilną. Tam nawet jest jeszcze gorzej. A wystarczyło zrobić to samo co było na nowej platformie, lekko podrasować wygląd na nowocześniejszy, dodać nowe opcje i voila - wilk syty i owca cała.
30-10-2017 11:19
Wyłączyliście Państwo przelewy w starej wersji. Bardzo to nieuprzejme, albowiem nie umiem obsłużyć nowej wersji. Nie wiem w które kółeczko klikać.
Ze swojej strony złożyłem reklamację na niedostarczenie instrukcji obsługi nowego systemu. Filmiki w necie z dema to nie instrukcja.
Sugerowałbym uprzejmie zacząć już tę instrukcję drukować, bo inaczej wywindujemy ING na pierwsze miejsce w liczbie zgłoszonych reklamacji.
Czasem brak klienta jest lepszy niż jeden rozeźlony, nieprawdaż?
30-10-2017 11:38
MarcinB pisze:@mtommi 19 października wysłaliśmy informację przez bankowość internetową, że 23 października wyłączamy możliwość logowania się na konto maklerskie przez ING BankOnLine.
Zamieściliśmy również odnośnik do naszej strony internetowej, na której można znaleźć w „Pytania i odpowiedzi” pomoc, jak poruszać się po koncie maklerskim.
W przypadku pytań podaliśmy numer telefonu do kontaktu.
Dołożyliśmy wszelkich starań aby poinformować o dokonanych zmianach.Naszym celem było stworzenie intuicyjnej i łatwej w obsłudze aplikacji.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy w zakresie obsługi konta maklerskiego, zadzwoń, proszę, na infolinię biura maklerskiego: 801 127 301 lub 32 357 00 32.
Panie Marcinie,
Jeżeli tak mi odpiszecie formalnie na zgłoszoną reklamację:
"Zamieściliśmy również odnośnik do naszej strony internetowej, na której można znaleźć w „Pytania i odpowiedzi” pomoc, jak poruszać się po koncie maklerskim."
to serdecznie się pośmiejemy i złożę następną. Pytania i odpowiedzi na stronie internetowej nie mają wszak żadnej mocy, prawda? Są ogólnie pisząc niezobowiązującą opinią, która może się zmieniać, a treść instrukcji nie powinna.
Sam już nie wiem. Bezpośrednio do Zarządu mam pisać? Mają przefiltrowane opinie klientów?
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |