21-06-2016 13:15
To nie mój wpis, ale pozwolę sobie zacytować, bo mam ten sam problem:
"Dzień dobry,
od dziesiejszego dnia nie mogę zalogować się do nowego systemu bankowośći internetowej za pośrednictwem Google Chrome. Resetowałem ustawienia przeglądarki, usuwałem ciasteczka. Bez rezultatu.
Nie pokazuje mi się pole logowania. W Internet Explorer wszystko działa bez zarzutu, ale raczej nie korzystam z tej przeglądarki. W załączniku zrzut ekranu z Chrome i Explorera, żeby pokazać różnicę.
Czy to powszechny problem, czy tylko ja mam coś nie tak?"
Jak widać ja też tak mam, dzwoniłem już nawet na infolinię, raz zadziałało i dalej to samo. Wszystko w Chromie czyszczone, resetowany i nic. Aa, konto w ING mam od 2 tygodni tak BTW
Ktoś wie jak sobie poradzić z tym?
21-06-2016 16:51
Proponujemy wyłączyć adblockera.
22-06-2016 12:16
czy będzie istniała opcja korzystania ze starej wersji już po wprowadzeniu nowego systemu?
zmiany są dla mnie nie do zniesienia w tym przypadku niestety-to co wcześniej ułatwiało mi życie teraz powoduje,że wyrywam sobie włosy z głowy-tragedia!
22-06-2016 12:27 | Edytowano: 22-06-2016 12:33
Nie, docelowo nowy system zastąpi stary - i tylko z nowego będzie można korzstać. Na razie masz możliwość korzystania z wersji nowej i starej. Z tego co kojarzę, stary system będzie dostępny przynjamniej do końca bieżącego roku.
22-06-2016 14:21
22-06-2016 19:21
22-06-2016 22:55
ivo pisze:
Szanowny @Keicam ładnie Pan napisał . Ale Bank to nie plac zabaw tylko instytucja której działanie ma być szybkie i dostosowane do klienta. Przykład: dzwoni do Pana żona i mówi "stoje przy bramce na A4 ==>szybko przelej mi kase na inteligo(przelew expresowy) bo karta ing nie działa" I wtedy odpala Pan laptopa (smartfon akurat sie rozładował),loguje do ing i sobie Pan klika i klika i klika a kierowcy na A4 rzucają obelgi w strone Pana żony. Fajnie ?
Przykład kolejny Jest Pan na lotnisku ,za chwile odlot a Pan nie moze zaplacic za posilek bo karta nie działa.Ma Pan 2 karte z inteligo ale na niej za malo zeby zaplacic .Dzwoni Pan do żony ale za nim sie żona dolikała to upłynął czas i samolot poleciał ale bez Pana. To sa tylko 2 przyklady z zycia wzięte które pokazuja że czas jest na wage złota. Nie zawsze robimy przelewy siedząc w domku z kubkiem kawy czasem przelew musi iść super expresem.pozdrawiam
23-06-2016 01:19
ivo pisze:
Szanowny @Keicam ładnie Pan napisał . Ale Bank to nie plac zabaw tylko instytucja której działanie ma być szybkie i dostosowane do klienta. Przykład: dzwoni do Pana żona i mówi "stoje przy bramce na A4 ==>szybko przelej mi kase na inteligo(przelew expresowy) bo karta ing nie działa" I wtedy odpala Pan laptopa (smartfon akurat sie rozładował),loguje do ing i sobie Pan klika i klika i klika a kierowcy na A4 rzucają obelgi w strone Pana żony. Fajnie ?
Przykład kolejny Jest Pan na lotnisku ,za chwile odlot a Pan nie moze zaplacic za posilek bo karta nie działa.Ma Pan 2 karte z inteligo ale na niej za malo zeby zaplacic .Dzwoni Pan do żony ale za nim sie żona dolikała to upłynął czas i samolot poleciał ale bez Pana. To sa tylko 2 przyklady z zycia wzięte które pokazuja że czas jest na wage złota. Nie zawsze robimy przelewy siedząc w domku z kubkiem kawy czasem przelew musi iść super expresem.pozdrawiam
Ciekawe przykłady, ale czy nie prościej mieć ze sobą trochę gotówki, a nie uzależniać się od smartfonów, kart, przelewów ekspresowych itd?? Bez stresu, bez problemu A nowe ING jest do bani na marginesie i przydałaby sie petycja do banku z prośbą o przedłużenie utrzymania starej wersji jeszcze przez jakieś 10 lat.
23-06-2016 12:57
@AniaR Przelogowanie do nowej wersji systemu następuje tylko po kliknięciu w archiwum wiadomości. Sekcja wiadomości została wycofana z poprzedniej wersji systemu, dlatego po kliknięciu następuje przelogowanie do nowej wersji.
28-06-2016 20:29
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |