22-04-2017 17:35
Takie ograniczenie, jest tylko w momencie, gdy zlecasz przelew z Konta Oszczdnościowego. Zadzwoń do nas lub napisz wiadomość przez bankowość internetową - sprawdzimy przyczynę odrzucenia przelewu.
23-04-2017 01:50
AgnieszkaS pisze:Takie ograniczenie, jest tylko w momencie, gdy zlecasz przelew z Konta Oszczdnościowego. Zadzwoń do nas lub napisz wiadomość przez bankowość internetową - sprawdzimy przyczynę odrzucenia przelewu.
Pani Agnieszko - nie będę pisał bo nie jestem testerem i wydając produkt wypadałoby go sprawdzić; po wtóre - "sam sobie zawiniłem", bo chciałem użyć intuicyjnego systemu, wiec po wybraniu rachunku źródłowego chciałem wybrać "prelew zwykły" (był wyszarzony, jedynie "przelew własny" był aktywny)... niemniej teraz widząc pani odpowiedź coś mnie tknęło i... odkrycie! Przecież w starym systemie przelewy walutowe też były osobno, więc sprawdziłem ten nowy idiotyczny system i wtem! jest! jak się przewinie ekran to na samym dole, pod przelewem do ZUS jest opcja przelewu walutowego... Nie ukrywam - nowy system jest ku*sko szalenie intuicyjny i ułatwia dostęp do wszystkich opcji w sposób łątwy i przyjemy, na prawdę! Winszuję całemu zespołowi, z chęcią dołożyłbym się do premii światecznej zwłąszcza d*om odpowiedzialnym za UX/UI!
PS. Czas się pożegnać, to moja ostatnia wiadomosć na tym forum bo szkoda nerwów na walkę z wiatrakami. Zabawne, że kilka dni temu bank chwalił się kolejną "nagrodką" za przyjazność użytkownikom... skąd? gdzie? komu? _Bareja wysiada_, jak to mawiają...
23-04-2017 07:12
Witam, nie mam żadnych problemów z logowaniem na ing.pl ale chciałbym zapytać z imieniu mojej matki, która ma problemy notoryczne z logowaniem na swoim komputerze.
Otóż, bardzo często nie pojawia się to okienko w które wpisujemy login. Tylko kręci się kółeczko i na tym koniec.
System win XP, próbowalem aktuaalizować wtyczki. pomagało ale na krótki okres, a na drugi dzien to samo. I tak kilka razy pod rząd. Pomóżcie... dziś znowu mi dzwoni że nie działa.
24-04-2017 07:40
Sproawdź, czy na komputerze jest zainstalowana najnowsza wersja przeglądarki internetowej. Minimalne wersje przeglądarek, jakich wymagamy do prawidłowego działania bankowości internetowej:
Dodam, że nie gwarantujemy prawidłowego działania naszej bankowości na Windows XP. Zgodnie z załącznikiem 3 do regulaminu bankowości internetowej, minimalna wersja systemu to Windows 7.
26-04-2017 11:44
julo23 pisze:
System win XP,
Ten system i przeglądarki IE oraz Firefox od dłuższego czasu nie obsługują systemu.
Ze względu na bezpieczeństwo danych/środków rekomendowałbym zmianę systemu/komputera.
Większość systemów bankowości internetowej nie wspiera już tego środowiska.
26-04-2017 14:07
mcumberpl pisze:
julo23 pisze:
System win XP,Ten system i przeglądarki IE oraz Firefox od dłuższego czasu nie obsługują systemu.
Ze względu na bezpieczeństwo danych/środków rekomendowałbym zmianę systemu/komputera.
Większość systemów bankowości internetowej nie wspiera już tego środowiska.
O ile zgodzę się, że windows XP już nie jest wspierany o tyle... trochę p*lisz od rzeczy… Ostatnia wersja Firefoksa wspierajaca WindowsXP to wersja 52 ESR wydana... 7 Marca 2017 (czyli wychodzi, że jesteś z tej samej 'radosnej' grupy co twórcy nowego ING i jeżeli technologia jest 'za stara' - tzn ma już te pół roku, to koniecznie trzeba zmienić na coś 'wspólczego' i dlatego mamy ten idiotyczny, niedziałajacy potworek), do tego jest to wersja ESR i będzie dostawać poprawki bezpieczeństwa jeszcze przez ponad rok...
Perorowanie, że WindowsXP jest super-hiper-niebezpieczny jest bez sensu bo najczęściej taki system stoi za NAT i o ile używa się innej przeglądarki i nie łazi po szemranych stronach (wiec nie ma wirusa) to włamanie się do systemu bądź zaaplikowanie innej formy ataku jest raczej kłopotliwe (czyli wykluczamy inżynierię społęczną i 'ej, podaj mi hasło do konta, obiecuję że jestem z banku').
Oraz - bank ma wspierać przeglądarkę, jeżeli wspiera tylko najnowsze wersje, bo używa "męskoprzyrodzeniowych" technologii to to jest "tyci-tyci-odrobinę' nie halo.... taki tam HDD (hype-driven-development, czyli żal na sali)
26-04-2017 14:18
Przeglądarkę może tak. System operacyjny już nie, szczególnie gdy jego dostawca zaprzestał wsparcia.
Banki nie biorą "formalnie" odpowiedzialności za "niezałatane" systemy.
Miałem podobne problemy, jeszcze jakieś pół roku temu z komputerem z WXP. W końcu udało mi się namówić do zmiany. Wiem, że to nie jest prosta sprawa, nie mały wydatek, który starsze osoby często nie planują.
Swoją drogą brałem ostatnio udział w dyskusji na temat "sprzętowego wyścisgu zbrojeń". Do czego potrzebne są takie gigowe ilości ram? wielkości terabajtowe dysków?
Czy kiedyś wszystko co potrzebne działało źle? Mówię o przeglądarce internetowej do przeczytania czegość, ewentualnie skorzystania z bankowości internetowej. Do tego ewentualnie jakiś edytor. Wszyscy idą z duchem czasu, czasami nie wiedzieć po co.
Często jeden "rewolucjonista" pociąga za sobą kolejnych. Wtyczki nie zainstalujesz bo system operacyjny nie obsługiwany. I powoli wszystko przestaje być dostępne.
02-05-2017 17:23
Czasami zmiany są dobre, często niosą ze sobą usprawnienia (w tym także jeżeli chodzi o rozwijanie aplikacji). Niestety obserwując cały ten pęd za "webdev" można odnieść wrażenie, że wracamy do epoki kamienia łupanego, gdzie dzieci dorwały się do JS i wymyślają koło na nowo... niestety to koło jest strasznie kanciaste. (niedawno czytałem zabawny artykuł, że średnia wielkość aktualnych stron internetowych przekroczyła wielkość gry Doom3D wydanej kilkanaście lat temu... to nie najlepiej świadczy o obecnym trędzie webdev )
Niemniej - powróciłem z jedną wiadomoscią; jakiś czas temu zgłaszałem, że przelewy do ZUS są niewidoczne w zaplanowanych transakcjach... jak dla mnie spory babol... ale bank radośnie dalej go nie poprawił... żenujące, bąble są ważniejsze jak widać....
19-05-2017 11:22
Co się znowu dzieje z tym super nowoczesnym systemem??? Próbuję się zalogować na latopie, na telefonie i nic. Albo nie dało się pobrać danych, albo błędne hasło. Oczywiście stary, beznadziejny system monilny działa bez zarzutu... I do tego wczoraj wykonałem zlecenie walutowe, potwierdziłem wszystko, a dzisiaj pieniądze jak sobie leżały tak dalej leżą. Nawet prowizji za przelew europejski nie pobrano co zazwyczaj było robione dość szybko po wykonaniu przelewu. Masakra z tym systemem!!!
19-05-2017 11:29
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |