Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To może mi ktoś powie jak w nowym systemie zrobić np. przelew walutowy...w przelewach są do wyboru tylko konta polskie a walutowych nie ma a jak podejrzę konkretne posiadane konta to opcja przelewu widnieje tylko i wyłącznie przy polskim koncie.
Odpowiedz
0 Lajków
morathi82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-02-2016
Wiadomość 191 z 1 332 (8 917 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeszcze tej opcji nie ma. Wszystko w swoim czasie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 192 z 1 332 (8 875 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


GrzegorzG pisze:

Jeszcze tej opcji nie ma. Wszystko w swoim czasie Emotikon: Szczęśliwy


No to, przebywając poza ganicami Polski, taki wybrakowany nowy system bankowości internetowej jak dla mnie jest zbędny skoro nie mogę dokonać podstawowych dla mnie operacji czyli np. opłacenie mieszkania (w euro) Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
morathi82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-02-2016
Wiadomość 193 z 1 332 (8 856 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


morathi82 pisze:

GrzegorzG pisze:

Jeszcze tej opcji nie ma. Wszystko w swoim czasie Emotikon: Szczęśliwy


No to, przebywając poza ganicami Polski, taki wybrakowany nowy system bankowości internetowej jak dla mnie jest zbędny skoro nie mogę dokonać podstawowych dla mnie operacji czyli np. opłacenie mieszkania (w euro) Emotikon: Mrugający


To korzystaj ze starego systemu.

tex
tex
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
5
05-12-2015
Wiadomość 194 z 1 332 (8 667 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Sugestia odnośnie nowego systemu: na stronie głownej, gdy zaznaczy się Konto ROR/Konto Oszczędnoścowe żeby historia automatycznie przełączała się automatycznie na wybrane konto - w tym momencie takie zlewanie się historii dwóch rachunków utrudnia przesledzenie transakcji poszczególnych kont. Czy bank zadecydował o możliwości ustawienia domyślnego rachunku w nowym systemie, z którego chce się dokonac przelewu? W starym jest dokonanie przelewu jest wygodniejsze, ponieważ z automatu wybiera rachunek ROR.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 195 z 1 332 (8 596 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wątek dosyć obszerny, próbowałe odszukwać przez wyszukiwarkę w serwisie ale nie znajduję niczego na temat propozycji zmiany - dodanie możliwości zmiany na przyjazną nazwę dla kart płatnicznych. Obecnie mam w widoku dwie karty jako "Visa Zbliżeniowa" i nie ułatwia to zbytnio wyboru (brak nawet numeru karty, który od biedy możnaby zapamiętać).

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 196 z 1 332 (8 290 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ale przyznajmy ze ten seriws online upada... Na poczatku euforia, czeste pytania, ozywione dyskusje i czeste odpowiedzi ze strony banku. Dzisiaj jedno pytanie na tydzien ze strony uzytkownika a na odpowiedz trzeba czekac kilka dni...

 

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 197 z 1 332 (8 283 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@Mitchris, @Konto usunięte, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 198 z 1 332 (8 253 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Keicam pisze:

Ale przyznajmy ze ten seriws online upada... Na poczatku euforia, czeste pytania, ozywione dyskusje i czeste odpowiedzi ze strony banku. Dzisiaj jedno pytanie na tydzien ze strony uzytkownika a na odpowiedz trzeba czekac kilka dni...

 


Wszyscy już chyba wylali swoje żale, bank pewnie bierze coś z tego pod uwagę, ale mam wrażenie, że nie za dużo chcą pozmieniać. Mają swoją "jedynie słuszną linię" i będą ewentualnie łatać błędy. Ja nie liczę na uwzględnienie swoich postulatów.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 199 z 1 332 (8 230 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tyle, że samemu się wybiera rachunek to zdążyłem się zorientować. Nowy system miał być wygodniejszy w użyciu, a jest na odwrót. W starym robię przelew, z automatu wskakuje ROR - i to jest wygodne. Bo ja dziękuję za wygodę, gdzie muszę więcej się na klikać, żeby zrobić przelew. w mBank-u zrobienie przelewu sprowadza się do jednego kliknięcia - i to jest mistrzostwo wygody.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 200 z 1 332 (8 150 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy