11-02-2016 23:01
12-02-2016 09:19
Jeszcze tej opcji nie ma. Wszystko w swoim czasie ![]()
12-02-2016 11:15
GrzegorzG pisze:Jeszcze tej opcji nie ma. Wszystko w swoim czasie
No to, przebywając poza ganicami Polski, taki wybrakowany nowy system bankowości internetowej jak dla mnie jest zbędny skoro nie mogę dokonać podstawowych dla mnie operacji czyli np. opłacenie mieszkania (w euro) ![]()
15-02-2016 20:40
morathi82 pisze:
GrzegorzG pisze:Jeszcze tej opcji nie ma. Wszystko w swoim czasie
No to, przebywając poza ganicami Polski, taki wybrakowany nowy system bankowości internetowej jak dla mnie jest zbędny skoro nie mogę dokonać podstawowych dla mnie operacji czyli np. opłacenie mieszkania (w euro)
To korzystaj ze starego systemu.
17-02-2016 18:18
Sugestia odnośnie nowego systemu: na stronie głownej, gdy zaznaczy się Konto ROR/Konto Oszczędnoścowe żeby historia automatycznie przełączała się automatycznie na wybrane konto - w tym momencie takie zlewanie się historii dwóch rachunków utrudnia przesledzenie transakcji poszczególnych kont. Czy bank zadecydował o możliwości ustawienia domyślnego rachunku w nowym systemie, z którego chce się dokonac przelewu? W starym jest dokonanie przelewu jest wygodniejsze, ponieważ z automatu wybiera rachunek ROR.
23-02-2016 11:20
Wątek dosyć obszerny, próbowałe odszukwać przez wyszukiwarkę w serwisie ale nie znajduję niczego na temat propozycji zmiany - dodanie możliwości zmiany na przyjazną nazwę dla kart płatnicznych. Obecnie mam w widoku dwie karty jako "Visa Zbliżeniowa" i nie ułatwia to zbytnio wyboru (brak nawet numeru karty, który od biedy możnaby zapamiętać).
23-02-2016 11:26
Ale przyznajmy ze ten seriws online upada... Na poczatku euforia, czeste pytania, ozywione dyskusje i czeste odpowiedzi ze strony banku. Dzisiaj jedno pytanie na tydzien ze strony uzytkownika a na odpowiedz trzeba czekac kilka dni...
23-02-2016 12:26 | Edytowano: 23-02-2016 12:27
@Mitchris, @Konto usunięte, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.
23-02-2016 15:42
Keicam pisze:Ale przyznajmy ze ten seriws online upada... Na poczatku euforia, czeste pytania, ozywione dyskusje i czeste odpowiedzi ze strony banku. Dzisiaj jedno pytanie na tydzien ze strony uzytkownika a na odpowiedz trzeba czekac kilka dni...
Wszyscy już chyba wylali swoje żale, bank pewnie bierze coś z tego pod uwagę, ale mam wrażenie, że nie za dużo chcą pozmieniać. Mają swoją "jedynie słuszną linię" i będą ewentualnie łatać błędy. Ja nie liczę na uwzględnienie swoich postulatów.
24-02-2016 11:01
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |