Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowa bankowość nie jest jeszcze domyślną aplikacją. Jest jeszcze w fazie zbierania opinii, sugestii i "dokręcania" szczegółów. Do końca roku masz możliwość korzystania z obu wersji, w tym ING BankOnLine jako podstawowa, domyślna. Potem będzie już tylko nowa - Moje ING. Warto więc już zacząć się przestawiać, oby dla znacznej większości na lepsze Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 181 z 1 332 (9 337 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@szymon189

https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login


Ja wcześniej pytałem to mi medaratorzy powiedzieli, że "nie da się". Przez przypadek jednak natrafiłem na to i jednak się da. Wystarczy się logować przez ten link i jesteś odrazu w nowym ING - osobiście starego ING już prawie wcale nie używam, chyba, że faktycznie nie mogę znaleźć jakiejś opcji bo jeszcze jej nie ma.

Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 182 z 1 332 (9 241 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

My tu gadu gadu a od 29 marca 2016 kolejne zmiany w opłatach i prowizjach...

Odpowiedz
0 Lajków
tex
tex
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
5
05-12-2015
Wiadomość 183 z 1 332 (9 185 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


tex pisze:

My tu gadu gadu a od 29 marca 2016 kolejne zmiany w opłatach i prowizjach...


Ło! Zapodaj jakieś bliższe szczegóły bo ja nic nie wiem?Emotikon: Szczęśliwy Co sie zmieni?

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 184 z 1 332 (9 183 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Jak w nowym systemie ING zrobic nowe stale zlecenie do odbiorcy nie zdefiniowanego? W starym potrafie a w nowym nie potarfie. Podpowie ktos?

Jest w ogole taka opcja w nowym systemie albo ślepota mnie dopadałaEmotikon: Szczęśliwy?

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 185 z 1 332 (9 180 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam porównałem całe 60 stron i nic istotnego:

 

dla kart Visa Zbliżeniowa i Debit MasterCard Zbliżeniowa – opłata pobierana, jeżeli brak transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 PLN (w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat w okresie do
28.03.2017r. na kwotę 200 PLN) dokonanych kartami wydanymi użytkownikowi do jednego rachunku i rozliczonych przez bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca.
Kwota transakcji bezgotówkowych jest liczona łącznie dla dowolnej kombinacji kart Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa, Zbliżak Visa oraz Zbliżak MasterCard posiadanych przez danego użytkownika wydanych
do jednego rachunku.

 

Podbili jedynie rok z 2016 na 2017.

 

Swoją Drogą, Drogie ING, dlaczego nie możecie wykonać kroku naprzód i podawać zmiany w normalnej formie tylko trzymać się tego dziwnego systemu z chyba każdego banku? Zamiast minimalnie szanować czas swoich klientów wrzucacie całego kilkudziesięciostronnicowego PDFa (i tak dobrze że są łatwo dostępne obie wersje i obie są przeszukiwalne) i 'niech se klient szuka'.

 

Czy naprawdę prosty changelog (rzecz znana mniej więcej od czasów drugiej wojny światowej, więc chyba nie jest to już coś zbyt nowoczesnego dla banku) albo dowolny inny sposób porównania zmian, czy to żywcem przeniesiony z systemów kontroli wersji czy co tam wymyślicie swojego?

 

Wiem że dla banku klienci są mało istotni i między innymi w taki sposób każdy bank stara się to pokazać ale to naprawdę nie kosztowałoby dużo, a znacznie ułatwiałoby porównanie zmian.

xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 186 z 1 332 (9 175 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@xtr Zmiana dotyczy opłaty zawartej w Tabeli Opłat i Prowizji, którą prezentujemy w całości. Natomiast przyjrzymy się również dodatkowym rozwiązaniom.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 187 z 1 332 (9 167 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Przecież to oczywiste iż chodzi oto aby klient zabardzo się nie połapał. Nieświadomy klient to dobry klient.

Odpowiedz
0 Lajków
tex
tex
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
5
05-12-2015
Wiadomość 188 z 1 332 (9 134 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Keicam pisze:

Jak w nowym systemie ING zrobic nowe stale zlecenie do odbiorcy nie zdefiniowanego? W starym potrafie a w nowym nie potarfie. Podpowie ktos?

Jest w ogole taka opcja w nowym systemie albo ślepota mnie dopadałaEmotikon: Szczęśliwy?


Podpowiadamy

 

Zarządzaj finansami -> Zaplanowane-> Zaplanuj -> Z rachunku ->Przelew Zwykły -> NAJWAŻNIEJSZE Czas realizacji STAŁE ZLECENIE

 

Pozdrawiam

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 189 z 1 332 (8 996 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


SandraŚ pisze:

Keicam pisze:

Jak w nowym systemie ING zrobic nowe stale zlecenie do odbiorcy nie zdefiniowanego? W starym potrafie a w nowym nie potarfie. Podpowie ktos?

Jest w ogole taka opcja w nowym systemie albo ślepota mnie dopadałaEmotikon: Szczęśliwy?


Podpowiadamy

 

Zarządzaj finansami -> Zaplanowane-> Zaplanuj -> Z rachunku ->Przelew Zwykły -> NAJWAŻNIEJSZE Czas realizacji STAŁE ZLECENIE

 

Pozdrawiam


@SandraŚ teraz działa, dziękiEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 190 z 1 332 (8 970 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy