04-02-2016 17:19
Nowa bankowość nie jest jeszcze domyślną aplikacją. Jest jeszcze w fazie zbierania opinii, sugestii i "dokręcania" szczegółów. Do końca roku masz możliwość korzystania z obu wersji, w tym ING BankOnLine jako podstawowa, domyślna. Potem będzie już tylko nowa - Moje ING. Warto więc już zacząć się przestawiać, oby dla znacznej większości na lepsze
05-02-2016 17:15 | Edytowano: 05-02-2016 17:16
@szymon189
https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login
Ja wcześniej pytałem to mi medaratorzy powiedzieli, że "nie da się". Przez przypadek jednak natrafiłem na to i jednak się da. Wystarczy się logować przez ten link i jesteś odrazu w nowym ING - osobiście starego ING już prawie wcale nie używam, chyba, że faktycznie nie mogę znaleźć jakiejś opcji bo jeszcze jej nie ma.
06-02-2016 14:47
My tu gadu gadu a od 29 marca 2016 kolejne zmiany w opłatach i prowizjach...
06-02-2016 14:49
tex pisze:My tu gadu gadu a od 29 marca 2016 kolejne zmiany w opłatach i prowizjach...
Ło! Zapodaj jakieś bliższe szczegóły bo ja nic nie wiem? Co sie zmieni?
06-02-2016 14:50 | Edytowano: 06-02-2016 14:53
Jak w nowym systemie ING zrobic nowe stale zlecenie do odbiorcy nie zdefiniowanego? W starym potrafie a w nowym nie potarfie. Podpowie ktos?
Jest w ogole taka opcja w nowym systemie albo ślepota mnie dopadała?
06-02-2016 14:59
@Keicam porównałem całe 60 stron i nic istotnego:
dla kart Visa Zbliżeniowa i Debit MasterCard Zbliżeniowa – opłata pobierana, jeżeli brak transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 PLN (w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat w okresie do 28.03.2017r. na kwotę 200 PLN) dokonanych kartami wydanymi użytkownikowi do jednego rachunku i rozliczonych przez bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Kwota transakcji bezgotówkowych jest liczona łącznie dla dowolnej kombinacji kart Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa, Zbliżak Visa oraz Zbliżak MasterCard posiadanych przez danego użytkownika wydanych do jednego rachunku.
Podbili jedynie rok z 2016 na 2017.
Swoją Drogą, Drogie ING, dlaczego nie możecie wykonać kroku naprzód i podawać zmiany w normalnej formie tylko trzymać się tego dziwnego systemu z chyba każdego banku? Zamiast minimalnie szanować czas swoich klientów wrzucacie całego kilkudziesięciostronnicowego PDFa (i tak dobrze że są łatwo dostępne obie wersje i obie są przeszukiwalne) i 'niech se klient szuka'.
Czy naprawdę prosty changelog (rzecz znana mniej więcej od czasów drugiej wojny światowej, więc chyba nie jest to już coś zbyt nowoczesnego dla banku) albo dowolny inny sposób porównania zmian, czy to żywcem przeniesiony z systemów kontroli wersji czy co tam wymyślicie swojego?
Wiem że dla banku klienci są mało istotni i między innymi w taki sposób każdy bank stara się to pokazać ale to naprawdę nie kosztowałoby dużo, a znacznie ułatwiałoby porównanie zmian.
06-02-2016 15:39
@xtr Zmiana dotyczy opłaty zawartej w Tabeli Opłat i Prowizji, którą prezentujemy w całości. Natomiast przyjrzymy się również dodatkowym rozwiązaniom.
06-02-2016 17:50
Przecież to oczywiste iż chodzi oto aby klient zabardzo się nie połapał. Nieświadomy klient to dobry klient.
07-02-2016 20:00
Keicam pisze:
Jak w nowym systemie ING zrobic nowe stale zlecenie do odbiorcy nie zdefiniowanego? W starym potrafie a w nowym nie potarfie. Podpowie ktos?
Jest w ogole taka opcja w nowym systemie albo ślepota mnie dopadała?
Podpowiadamy
Zarządzaj finansami -> Zaplanowane-> Zaplanuj -> Z rachunku ->Przelew Zwykły -> NAJWAŻNIEJSZE Czas realizacji STAŁE ZLECENIE
Pozdrawiam
07-02-2016 21:51
SandraŚ pisze:
Keicam pisze:Jak w nowym systemie ING zrobic nowe stale zlecenie do odbiorcy nie zdefiniowanego? W starym potrafie a w nowym nie potarfie. Podpowie ktos?
Jest w ogole taka opcja w nowym systemie albo ślepota mnie dopadała?
Podpowiadamy
Zarządzaj finansami -> Zaplanowane-> Zaplanuj -> Z rachunku ->Przelew Zwykły -> NAJWAŻNIEJSZE Czas realizacji STAŁE ZLECENIE
Pozdrawiam
@SandraŚ teraz działa, dzięki
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |