03-04-2018 11:15
Szanowne ING, czy doczekamy się wprowadzenia opcji pobrania potwierdzenia przelewu tuż po jego zrobieniu? Czy Państwa przerasta wprowadzenie tego i potraficie tylko zmieniać tła na stronie logowania? Pobranie potwierdzenia przelewu bez przechodzenia do historii rachunku jest szalenie wygodne. Taka opcja dostępna systemie transakcyjnym min. Banku Millenium.
12-04-2018 15:33
Dziękujemy za to, że zwróciłeś na to uwagę. Faktycznie ta funkcja może być przydatna. Przekazaliśmy Twoje sugestie do odpowiedniego zespołu. Obecnie nie planujemy jednak wprowadzenia tej funkcji.
12-04-2018 20:23
MartynaC pisze:
4939
Ha ha ha ... niebywała odpowiedź ! Innymi słowy : piszcie co chcecie , my też sobie popiszemy ( za to nam płacą ) a szeryfowie tego ............... i tak zrobią co będą chcieli i kiedy będą chcieli ... Brawo Wy !
12-04-2018 22:11 | Edytowano: 12-04-2018 22:12
@MartynaC: Proszę przekazać w moim imieniu gratulacje za ignorowanie potrzeb użytkowników. Żenada.
13-04-2018 07:21
13-04-2018 11:17
Jest dziś 13 IV godz 11 10 , po zalogowaniu , na stronie głównej kręci się kółko . Próbowałem trzy razy i za każdym razem to samo . Do której będzie się kręcić ??
13-04-2018 14:49
14-04-2018 14:31
14-04-2018 20:27
15-04-2018 12:17
august pisze:
Ha ha ha ... niebywała odpowiedź ! Innymi słowy : piszcie co chcecie , my też sobie popiszemy ( za to nam płacą ) a szeryfowie tego ............... i tak zrobią co będą chcieli i kiedy będą chcieli ... Brawo Wy !
Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? Ten wątek to 128 stron próśb, zgłoszeń, sugestii, a 99% z nich trafiło pewnie do kosza, albo zostało skwitowane drwiącym uśmiechem twórców bo przecież oni zaprojektowali system idealny, który poprawek nie wymaga. Ja już przestałem tu pisać bo nie przynosi to żadnego efektu. Używam nowego systemu bo muszę, nadal twierdzę, że stary był lepszy, szybszy, stabilniejszy, a nowy nie oferuje mi nic czego by mi brakowało wcześniej (może poza saldem po transakcji). Utrudniono sprawdzenie stanu kont, na siłę powciskano analizę budżetu, usunięto przelewy wzorcowe zastępując je niby-nową rewolucyjną listą odbiorców, która rzeczywiście jest fajną rzeczą, ale przelewów wzorcowych nie zastępuje. Pozostaje czekać kolejne 15 lat i może ktoś wtedy pójdzie po rozum to głowy i stworzy system prosty, ładny, funkcjonalny i intuicyjny.
Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |