Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szanowne ING, czy doczekamy się wprowadzenia opcji pobrania potwierdzenia przelewu tuż po jego zrobieniu? Czy Państwa przerasta wprowadzenie tego i potraficie tylko zmieniać tła na stronie logowania? Pobranie potwierdzenia przelewu bez przechodzenia do historii rachunku jest szalenie wygodne. Taka opcja dostępna systemie transakcyjnym min. Banku Millenium.

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1271 z 1 332 (19 436 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękujemy za to, że zwróciłeś na to uwagę. Faktycznie ta funkcja może być przydatna. Przekazaliśmy Twoje sugestie do odpowiedniego zespołu. Obecnie nie planujemy jednak wprowadzenia tej funkcji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 1272 z 1 332 (19 312 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


MartynaC pisze:
4939

Ha ha ha ... niebywała odpowiedź ! Innymi słowy : piszcie co chcecie , my też sobie popiszemy ( za to nam płacą ) a szeryfowie tego ............... i tak zrobią co będą chcieli i kiedy będą chcieli ...  Brawo Wy !

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 1273 z 1 332 (19 287 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@MartynaC: Proszę przekazać w moim imieniu gratulacje za ignorowanie potrzeb użytkowników. Żenada.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1274 z 1 332 (19 266 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy system z radością mnie poinformował że programistom nie chciało się murować usługi "moje faktury" i po prostu ją wyłączają. Wy naprawdę nie panujecie nad własnym systemem. To żenujące.
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1275 z 1 332 (19 219 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jest dziś 13 IV godz 11 10 , po zalogowaniu , na stronie głównej kręci się kółko . Próbowałem trzy razy i za każdym razem to samo . Do której będzie się kręcić ??

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 1276 z 1 332 (19 201 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marx, @august Dziś występowały problemy z logowaniem, obecnie wszystko działa prawidłowo. Przepraszamy Was za powstałe utrudnienia. 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1277 z 1 332 (19 168 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ale ja nie mam problemów z logowaniem, tylko z niekompetencja twórców nowego ING, którzy zamiast przenieść istniejące w starym systemie funkcjonalności jak moje faktury, to po prostu to wyłączają. Czyli coś w stylu: nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz? Takie same kwiatki były z przelewami wzorcowymi - klienci pisali że je używają, ale ING ma ich w nosie i tego nie przeniesie. Czy jest chociaż jedną funkcja, która zrobiliście po sugestii klientów? Czy też pisanie tutaj nie ma żadnego sensu?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1278 z 1 332 (19 066 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy tylko u mnie zniknęła ostatnio możliwość zapisywania kategorii przelewu dla kolejnych transakcjiz tym odbiorcą?

Opcja była dość przydatna, szkoda by było gdyby już nie wróciła 😉
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1279 z 1 332 (19 044 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


august pisze:
Ha ha ha ... niebywała odpowiedź ! Innymi słowy : piszcie co chcecie , my też sobie popiszemy ( za to nam płacą ) a szeryfowie tego ............... i tak zrobią co będą chcieli i kiedy będą chcieli ...  Brawo Wy !

Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? Emotikon: Szczęśliwy Ten wątek to 128 stron próśb, zgłoszeń, sugestii, a 99% z nich trafiło pewnie do kosza, albo zostało skwitowane drwiącym uśmiechem twórców bo przecież oni zaprojektowali system idealny, który poprawek nie wymaga. Ja już przestałem tu pisać bo nie przynosi to żadnego efektu. Używam nowego systemu bo muszę, nadal twierdzę, że stary był lepszy, szybszy, stabilniejszy, a nowy nie oferuje mi nic czego by mi brakowało wcześniej (może poza saldem po transakcji). Utrudniono sprawdzenie stanu kont, na siłę powciskano analizę budżetu, usunięto przelewy wzorcowe zastępując je niby-nową rewolucyjną listą odbiorców, która rzeczywiście jest fajną rzeczą, ale przelewów wzorcowych nie zastępuje. Pozostaje czekać kolejne 15 lat i może ktoś wtedy pójdzie po rozum to głowy i stworzy  system prosty, ładny, funkcjonalny i intuicyjny.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1280 z 1 332 (18 913 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr

...

17-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.

Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".

 

Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj

...

17-11-2024
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni

...

17-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy