01-08-2018 15:39 | Edytowano: 01-08-2018 15:40
Cześć,
Od kilku tygodni zamiast dzwonić na infolinię próbuję zasięgnąć informacji przez czat. Niestety za każdym razem dostaję taką informację (w załączniku). Czy to kwestia niedostępności konsultantów czy system nie działa zbyt dobrze? To jest świetny kanał do komunikacji, szkoda że nie działa.
Pzdr,
misz
02-08-2018 15:47
Nasz czat działa i jest dostępny w dni robocze w godzinach 8-24 i w soboty 8-22. Jeżeli widzisz taki komunikat jak na zrzucie ekranu to oznacza to, że wszyscy nasi specjaliści w tym momencie czatują z innymi klientami lub napisałeś do nas w godzinach w których nie obsługujemy tego kanału kontaktu. To rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego też jeżeli chcesz porozmawiać z nami na czacie to prosimy Cię o cierpliwość. Gdy tylko przyjdzie Twoja kolej to połączysz się z jednym z naszych specjalistów
03-08-2018 14:12
@ŁukaszW być może czat działa, ale na ostatnich 10 prób kontaktu przez czat ani razu nie udało mi się porozmawiać
(próbuje w dni robocze o różnych porach w trakcie pracy konsultantów). Macie w takim razie zbyt mało konsultantów obsługujących czat, dla mnie jako klienta przekaz jest jasny - CZAT NIE DZIAŁA (nie pełni swojej funkcji). Być może powinniście go tymczasowo wyłączyć...
Czy to przypadkiem nie jest kwestia zapytań o APPLE PAY?
Pozdrawiam,
misz
04-08-2018 14:31
Staramy się, aby każdy klient, który tego potrzebuje mógł porozmawiać z nami na naszym czasie. Wiele osób już skorzystało z tej formy kontaktu z naszym bankiem. Prawdą jest, że zainteresowanie czatem jest bardzo duże. Tym samym rzeczywiście może zdarzyć się tak, że nie będziesz mógł od ręki porozmawiać z naszymi specjalistami. W takim przypadku tak jak już pisałem wcześniej wystarczy, że pozostaniesz połączony z czatem i poczekasz na swoją kolej. Twoje uwagi zapisałem i przekazałem osobom, które zajmują się tym tematem
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |