01-08-2018 15:39 | Edytowano: 01-08-2018 15:40
Cześć,
Od kilku tygodni zamiast dzwonić na infolinię próbuję zasięgnąć informacji przez czat. Niestety za każdym razem dostaję taką informację (w załączniku). Czy to kwestia niedostępności konsultantów czy system nie działa zbyt dobrze? To jest świetny kanał do komunikacji, szkoda że nie działa.
Pzdr,
misz
02-08-2018 15:47
Nasz czat działa i jest dostępny w dni robocze w godzinach 8-24 i w soboty 8-22. Jeżeli widzisz taki komunikat jak na zrzucie ekranu to oznacza to, że wszyscy nasi specjaliści w tym momencie czatują z innymi klientami lub napisałeś do nas w godzinach w których nie obsługujemy tego kanału kontaktu. To rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego też jeżeli chcesz porozmawiać z nami na czacie to prosimy Cię o cierpliwość. Gdy tylko przyjdzie Twoja kolej to połączysz się z jednym z naszych specjalistów
03-08-2018 14:12
@ŁukaszW być może czat działa, ale na ostatnich 10 prób kontaktu przez czat ani razu nie udało mi się porozmawiać (próbuje w dni robocze o różnych porach w trakcie pracy konsultantów). Macie w takim razie zbyt mało konsultantów obsługujących czat, dla mnie jako klienta przekaz jest jasny - CZAT NIE DZIAŁA (nie pełni swojej funkcji). Być może powinniście go tymczasowo wyłączyć...
Czy to przypadkiem nie jest kwestia zapytań o APPLE PAY?
Pozdrawiam,
misz
04-08-2018 14:31
Staramy się, aby każdy klient, który tego potrzebuje mógł porozmawiać z nami na naszym czasie. Wiele osób już skorzystało z tej formy kontaktu z naszym bankiem. Prawdą jest, że zainteresowanie czatem jest bardzo duże. Tym samym rzeczywiście może zdarzyć się tak, że nie będziesz mógł od ręki porozmawiać z naszymi specjalistami. W takim przypadku tak jak już pisałem wcześniej wystarczy, że pozostaniesz połączony z czatem i poczekasz na swoją kolej. Twoje uwagi zapisałem i przekazałem osobom, które zajmują się tym tematem
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |