Odpowiedz

niedostępność czatu

[ Edytowane ]

Cześć,

Od kilku tygodni zamiast dzwonić na infolinię próbuję zasięgnąć informacji przez czat. Niestety za każdym razem dostaję taką informację (w załączniku). Czy to kwestia niedostępności konsultantów czy system nie działa zbyt dobrze? To jest świetny kanał do komunikacji, szkoda że nie działa.

 

Pzdr,

misz

 

Odpowiedz
0 Lajków
misz86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-05-2018
Wiadomość 1 z 4 (5 617 wyświetleń)

Re: niedostępność czatu

Nasz czat działa i jest dostępny w dni robocze w godzinach 8-24 i w soboty 8-22. Jeżeli widzisz taki komunikat jak na zrzucie ekranu to oznacza to, że wszyscy nasi specjaliści w tym momencie czatują z innymi klientami lub napisałeś do nas w godzinach w których nie obsługujemy tego kanału kontaktu. To rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego też jeżeli chcesz porozmawiać z nami na czacie to prosimy Cię o cierpliwość. Gdy tylko przyjdzie Twoja kolej to połączysz się z jednym z naszych specjalistów Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 574 wyświetleń)

Re: niedostępność czatu

@ŁukaszW być może czat działa, ale na ostatnich 10 prób kontaktu przez czat ani razu nie udało mi się porozmawiać Emotikon: Smutny  (próbuje w dni robocze o różnych porach w trakcie pracy konsultantów). Macie w takim razie zbyt mało konsultantów obsługujących czat, dla mnie jako klienta przekaz jest jasny - CZAT NIE DZIAŁA (nie pełni swojej funkcji). Być może powinniście go tymczasowo wyłączyć...

 

Czy to przypadkiem nie jest kwestia zapytań o APPLE PAY?

 

Pozdrawiam,

misz

Odpowiedz
0 Lajków
misz86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-05-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 523 wyświetleń)

Re: niedostępność czatu

Staramy się, aby każdy klient, który tego potrzebuje mógł porozmawiać z nami na naszym czasie. Wiele osób już skorzystało z tej formy kontaktu z naszym bankiem. Prawdą jest, że zainteresowanie czatem jest bardzo duże. Tym samym rzeczywiście może zdarzyć się tak, że nie będziesz mógł od ręki porozmawiać z naszymi specjalistami. W takim przypadku tak jak już pisałem wcześniej wystarczy, że pozostaniesz połączony z czatem i poczekasz na swoją kolej. Twoje uwagi zapisałem i przekazałem osobom, które zajmują się tym tematem Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy