08-08-2018 23:03
Dzień dobry,
Chciałem złożyć wniosek w urzędzie o wydanie dowodu osobistego, niestety kiedy podejmuję próbę logowania się na profil zaufany (który mam założony już od pewnego czasu) poprzez ING, po wpisaniu swoich danych i zalogowaniu się do systemu widnieje napis:
"Nie masz założonego profilu zaufanego w ING"
oraz poniżej "Załóż profil zaufany"
Klikając na drugą opcję wpadam prosto na ekran swojego aktualnie posiadanego profilu zaufanego.
Nie jestem w stanie autoryzować formularza logowania urzędu, ponieważ system w pierwszej fazie informuje mnie, niezgodnie z prawdą, że nie posiadam takiego profilu a następnie, kiedy próbuję go utworzyć za pomocą linku poniżej informacji, przenosi mnie już do profilu który posiadam.
I tak w kółko, na mailu mam potwierdzenia, że profil jest założony, w ING jest założony ale autoryzacja w systemie nie pozwoli mi przejść dalej twierdząc, że go nie ma.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji.
09-08-2018 07:17
Witaj,
a wiec nie tylko ja mam ten problem... 2 godziny przed Toba zalozylem podobny temat:
09-08-2018
09:57
– ostatnio edytowany
15-09-2018
17:33
przez
MarcinB
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |