Odpowiedz

Problem z autoryzacją profilu zaufanego

Dzień dobry,

 

Chciałem złożyć wniosek w urzędzie o wydanie dowodu osobistego, niestety kiedy podejmuję próbę logowania się na profil zaufany (który mam założony już od pewnego czasu) poprzez ING, po wpisaniu swoich danych i zalogowaniu się do systemu widnieje napis:

 

"Nie masz założonego profilu zaufanego w ING"

oraz poniżej "Załóż profil zaufany"

 

Klikając na drugą opcję wpadam prosto na ekran swojego aktualnie posiadanego profilu zaufanego.

Nie jestem w stanie autoryzować formularza logowania urzędu, ponieważ system w pierwszej fazie informuje mnie, niezgodnie z prawdą, że nie posiadam takiego profilu a następnie, kiedy próbuję go utworzyć za pomocą linku poniżej informacji, przenosi mnie już do profilu który posiadam.

 

I tak w kółko, na mailu mam potwierdzenia, że profil jest założony, w ING jest założony ale autoryzacja w systemie nie pozwoli mi przejść dalej twierdząc, że go nie ma.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
chveti
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2018
Wiadomość 1 z 3 (19 975 wyświetleń)

Re.: Problem z autoryzacją profilu zaufanego

Witaj,

 

a wiec nie tylko ja mam ten problem... 2 godziny przed Toba zalozylem podobny temat:

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/Nie-masz-założonego-Profilu-Zaufanego-w-ING/m...

Odpowiedz
0 Lajków
kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 2 z 3 (19 950 wyświetleń)

Re: Problem z autoryzacją profilu zaufanego

[ Edytowane ]

chveti Rozwiązanie znajdziesz tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (19 933 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy