ankieta po wylogowaniu się z bankowości internetowej
Cześć,
Ostatnio dostałem zaproszenie do ankiety, kiedy wylogowałem się z Mojego ING. Zaproszenie w załączniku. W związku z tym, że chcę doskonalić Moje ING (wcześniej brałem udział w testach UX) kliknąłem w link... okazało się że pytania dotyczą korzystania z płatnych autostrad w Polsce (załącznik).
Jaki jest związek między doskonaleniem bankowości, a korzystaniem z autostrad?
Po spłacie karty kredytowej informacja o dostępnych środkach i wykorzystanym limicie nie aktualizuje się. Robię spłatę już drugi raz i zaczynam się zastanawiać gdzie są moje pieniądze? W historii transakcji do karty kredytowej także nie mogę znaleźć informacji o spłacie, której przed chwilą dokonałem. Dopiero w historii konta widzę spłatę.
Czy macie w planach aktualizację dostępnych środków
@ŁukaszW być może czat działa, ale na ostatnich 10 prób kontaktu przez czat ani razu nie udało mi się porozmawiać (próbuje w dni robocze o różnych porach w trakcie pracy konsultantów). Macie w takim razie zbyt mało konsultantów obsługujących czat, dla mnie jako klienta przekaz jest jasny - CZAT NIE DZIAŁA (nie pełni swojej funkcji). Być może powinniście go tymczasowo wyłączyć...
Od kilku tygodni zamiast dzwonić na infolinię próbuję zasięgnąć informacji przez czat. Niestety za każdym razem dostaję taką informację (w załączniku). Czy to kwestia niedostępności konsultantów czy system nie działa zbyt dobrze? To jest świetny kanał do komunikacji, szkoda że nie działa.
ING, czekamy na info w sprawie Apple Pay. Byłem przekonany, że taki bank będzie jednym z pierwszych... Poczekam parę miesięcy i chyba z bólem się przeniosę. Nie ma inne opcji, chcę płacić telefonem z iOS.