Odpowiedz

blokowanie konta internetowego

dlaczego przy przekrocznym terminie waznosci dowodu osobistego-nastapila blokada transakcji konta internetowego,jak rowniez niemoznosc korzystania z srodkow finansowych.Do wykonywania transakci na koncie internetowym DO jest niepotrzebny.Blokowanie konta to naruszanie moich praw!

Odpowiedz
0 Lajków
janant7395
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-02-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 641 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

@janant7395Jesteśmy obowiązani do stosowania wobec naszych klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegającego na identyfikacji i weryfikacji jego tożsamości - między innymi przez ustalenie i zapisanie cech dokumentu stwierdzającego Twoją tożsamość. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument. Takie zasady wynikają z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r Nr 46 poz. 276 z późń. zm.) .

 

Teraz tylko jeśli dodatkowo masz ważny paszport, możesz go wprowadzić do naszego systemu i normalnie korzystać z bankowości. Jeśli nie, to dopiero po wyrobieniu nowego dowodu osobistego.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 5 (4 609 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

Nikt nie narusza Twoich praw. Przeciwnie Twoim obowiązkiem jest w terminie wyrobić nowy dokument tożsamości i w pore zaktualizować dane w odpowiednich instytucjach.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (4 536 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

Przecież ogólnie wiadomo iż w dzień po skończeniu się ważności dokumentu  normalny obywatel przeistacza się w terrorystę finansującego isis .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (4 471 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

Normalny obywatel nie.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (4 439 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy