03-02-2017 12:38
Wczoraj zrobiłem doładowanie telefonu T-Mobile. Kwota została zaksięgowana w dniu dzisiejszym a telefon dalej nie jest doładowany.
Jak mam zareklamować to doładowanie i odzyskać pieniądze?
Doładowania w ING używam od kilku lat i nigdy nie miałem problemu.
04-02-2017 12:39
Skontaktuj się z nami przez infolinię pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij wiadomośc przez bankowość internetową. Sprawdzimy informacje na koncie.
09-02-2017 14:24
Problem się rozwiązał. Doładowało się dopiero po dwóch dniach.
16-02-2017 05:25
17-02-2017 06:23
@Konto usunięte Za usługę doładowań telefonu jest odpowiedzialny serwis Blue Media i to oni realizują doładowania do różnych operatorów sieci komórkowej. W przypadku braku doładowania telefonu przeważnie zalecamy kontakt właśnie z nimi.
17-02-2017 07:36
Akurata ja o tym wiem. Powinien też wiedzieć każdy kto akceptuje regulamin doładowania (klikając Dalej).
Nie mniej to w interesie Banku powinna leżeć dbałość o jakość usług. I jeżeli w tym przypadku jedynie pośredniczy (Bank) w wykonaniu usługi to i tak powinnien dowiedzieć się dlaczego takie opóźnienie miało miejsce. Starać się przy okazji wyelimiować na przyszłość podobny błąd.
Skąd swoją drogą ja mam pewność, że to wina Blue Medii a nie komunikacji po stronie systemu ING? Może zablokował się i po restarcie "wysłał" zaległe komunikaty?
Tego potencjalny klient nie wie, bo nie musi.
To tak na marginesie. Pozdrawiam.
18-02-2017 13:10
Telefon jest doładowany zwykle po kilku minutach. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowości z tym związane, proszę napisz do nas wiadomość przez usługę Moje ING lub zadzwoń: 32/ 357 00 69.
Na tej podstawie będziemy mogli przeanalizować sytuację i wyjaśnić co było powodem opóźnienia.
Jeżeli z naszej strony usługa została prawidłowo zrealizowana, możesz reklamować sytuację w Blue Media:
- drogą elektroniczną: zasilenia@bluemedia.pl,
- telefonicznie: 58 7604 822 - w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00,
- na piśmie: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |