Bankowość internetowa

Odpowiedz

Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Wczoraj zrobiłem doładowanie telefonu T-Mobile. Kwota została zaksięgowana w dniu dzisiejszym a telefon dalej nie jest doładowany.

Jak mam zareklamować to doładowanie i odzyskać pieniądze?

Doładowania w ING używam od kilku lat i nigdy nie miałem problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
AdamB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
03-02-2017
Wiadomość 1 z 7 (20 377 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Skontaktuj się z nami przez infolinię pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij wiadomośc przez bankowość internetową. Sprawdzimy informacje na koncie.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (20 333 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Problem się rozwiązał. Doładowało się dopiero po dwóch dniach.

Odpowiedz
0 Lajków
AdamB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
03-02-2017
Wiadomość 3 z 7 (20 223 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Co nie zmienia faktu, że komunikat musiał się gdzieś zapodziać nim trafił do celu. Co na to regulamin? Czas realizacji usługi? Gdybyś miał warunki dotyczące terminowego doładowania kto bierze odpowiedzialność w takiej sytuacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (19 998 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

@Konto usunięte Za usługę doładowań telefonu jest odpowiedzialny serwis Blue Media i to oni realizują doładowania do różnych operatorów sieci komórkowej. W przypadku braku doładowania telefonu przeważnie zalecamy kontakt właśnie z nimi.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 5 z 7 (19 979 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Akurata ja o tym wiem. Powinien też wiedzieć każdy kto akceptuje regulamin doładowania (klikając Dalej).

Nie mniej to w interesie Banku powinna leżeć dbałość o jakość usług. I jeżeli w tym przypadku jedynie pośredniczy (Bank) w wykonaniu usługi to i tak powinnien dowiedzieć się dlaczego takie opóźnienie miało miejsce. Starać się przy okazji wyelimiować na przyszłość podobny błąd.

Skąd swoją drogą ja mam pewność, że to wina Blue Medii a nie komunikacji po stronie systemu ING? Może zablokował się i po restarcie "wysłał" zaległe komunikaty?

Tego potencjalny klient nie wie, bo nie musi.

To tak na marginesie. Pozdrawiam.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 7 (19 970 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Telefon jest doładowany zwykle po kilku minutach. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowości z tym związane, proszę napisz do nas wiadomość przez usługę Moje ING lub zadzwoń: 32/ 357 00 69.

Na tej podstawie będziemy mogli przeanalizować sytuację i wyjaśnić co było powodem opóźnienia.

Jeżeli z naszej strony usługa została prawidłowo zrealizowana, możesz reklamować sytuację w Blue Media:
- drogą elektroniczną: zasilenia@bluemedia.pl,
- telefonicznie: 58 7604 822 - w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00,
- na piśmie: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (19 870 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy