03-02-2017 12:38
Wczoraj zrobiłem doładowanie telefonu T-Mobile. Kwota została zaksięgowana w dniu dzisiejszym a telefon dalej nie jest doładowany.
Jak mam zareklamować to doładowanie i odzyskać pieniądze?
Doładowania w ING używam od kilku lat i nigdy nie miałem problemu.
04-02-2017 12:39
Skontaktuj się z nami przez infolinię pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij wiadomośc przez bankowość internetową. Sprawdzimy informacje na koncie.
09-02-2017 14:24
Problem się rozwiązał. Doładowało się dopiero po dwóch dniach.
16-02-2017 05:25
17-02-2017 06:23
@Konto usunięte Za usługę doładowań telefonu jest odpowiedzialny serwis Blue Media i to oni realizują doładowania do różnych operatorów sieci komórkowej. W przypadku braku doładowania telefonu przeważnie zalecamy kontakt właśnie z nimi.
17-02-2017 07:36
Akurata ja o tym wiem. Powinien też wiedzieć każdy kto akceptuje regulamin doładowania (klikając Dalej).
Nie mniej to w interesie Banku powinna leżeć dbałość o jakość usług. I jeżeli w tym przypadku jedynie pośredniczy (Bank) w wykonaniu usługi to i tak powinnien dowiedzieć się dlaczego takie opóźnienie miało miejsce. Starać się przy okazji wyelimiować na przyszłość podobny błąd.
Skąd swoją drogą ja mam pewność, że to wina Blue Medii a nie komunikacji po stronie systemu ING? Może zablokował się i po restarcie "wysłał" zaległe komunikaty?
Tego potencjalny klient nie wie, bo nie musi.
To tak na marginesie. Pozdrawiam.
18-02-2017 13:10
Telefon jest doładowany zwykle po kilku minutach. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowości z tym związane, proszę napisz do nas wiadomość przez usługę Moje ING lub zadzwoń: 32/ 357 00 69.
Na tej podstawie będziemy mogli przeanalizować sytuację i wyjaśnić co było powodem opóźnienia.
Jeżeli z naszej strony usługa została prawidłowo zrealizowana, możesz reklamować sytuację w Blue Media:
- drogą elektroniczną: zasilenia@bluemedia.pl,
- telefonicznie: 58 7604 822 - w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00,
- na piśmie: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |