Bankowość internetowa

Odpowiedz

Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Wczoraj zrobiłem doładowanie telefonu T-Mobile. Kwota została zaksięgowana w dniu dzisiejszym a telefon dalej nie jest doładowany.

Jak mam zareklamować to doładowanie i odzyskać pieniądze?

Doładowania w ING używam od kilku lat i nigdy nie miałem problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
AdamB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
03-02-2017
Wiadomość 1 z 7 (21 687 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Skontaktuj się z nami przez infolinię pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij wiadomośc przez bankowość internetową. Sprawdzimy informacje na koncie.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (21 643 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Problem się rozwiązał. Doładowało się dopiero po dwóch dniach.

Odpowiedz
0 Lajków
AdamB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
03-02-2017
Wiadomość 3 z 7 (21 533 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Co nie zmienia faktu, że komunikat musiał się gdzieś zapodziać nim trafił do celu. Co na to regulamin? Czas realizacji usługi? Gdybyś miał warunki dotyczące terminowego doładowania kto bierze odpowiedzialność w takiej sytuacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (21 308 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

@Konto usunięte Za usługę doładowań telefonu jest odpowiedzialny serwis Blue Media i to oni realizują doładowania do różnych operatorów sieci komórkowej. W przypadku braku doładowania telefonu przeważnie zalecamy kontakt właśnie z nimi.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 5 z 7 (21 289 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Akurata ja o tym wiem. Powinien też wiedzieć każdy kto akceptuje regulamin doładowania (klikając Dalej).

Nie mniej to w interesie Banku powinna leżeć dbałość o jakość usług. I jeżeli w tym przypadku jedynie pośredniczy (Bank) w wykonaniu usługi to i tak powinnien dowiedzieć się dlaczego takie opóźnienie miało miejsce. Starać się przy okazji wyelimiować na przyszłość podobny błąd.

Skąd swoją drogą ja mam pewność, że to wina Blue Medii a nie komunikacji po stronie systemu ING? Może zablokował się i po restarcie "wysłał" zaległe komunikaty?

Tego potencjalny klient nie wie, bo nie musi.

To tak na marginesie. Pozdrawiam.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 7 (21 280 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu nie zadziałało a kasa uciekła

Telefon jest doładowany zwykle po kilku minutach. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowości z tym związane, proszę napisz do nas wiadomość przez usługę Moje ING lub zadzwoń: 32/ 357 00 69.

Na tej podstawie będziemy mogli przeanalizować sytuację i wyjaśnić co było powodem opóźnienia.

Jeżeli z naszej strony usługa została prawidłowo zrealizowana, możesz reklamować sytuację w Blue Media:
- drogą elektroniczną: zasilenia@bluemedia.pl,
- telefonicznie: 58 7604 822 - w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00,
- na piśmie: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (21 180 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy