Odpowiedz

blokowanie konta internetowego

dlaczego przy przekrocznym terminie waznosci dowodu osobistego-nastapila blokada transakcji konta internetowego,jak rowniez niemoznosc korzystania z srodkow finansowych.Do wykonywania transakci na koncie internetowym DO jest niepotrzebny.Blokowanie konta to naruszanie moich praw!

Odpowiedz
0 Lajków
janant7395
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-02-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 199 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

@janant7395Jesteśmy obowiązani do stosowania wobec naszych klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegającego na identyfikacji i weryfikacji jego tożsamości - między innymi przez ustalenie i zapisanie cech dokumentu stwierdzającego Twoją tożsamość. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument. Takie zasady wynikają z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r Nr 46 poz. 276 z późń. zm.) .

 

Teraz tylko jeśli dodatkowo masz ważny paszport, możesz go wprowadzić do naszego systemu i normalnie korzystać z bankowości. Jeśli nie, to dopiero po wyrobieniu nowego dowodu osobistego.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 5 (4 167 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

Nikt nie narusza Twoich praw. Przeciwnie Twoim obowiązkiem jest w terminie wyrobić nowy dokument tożsamości i w pore zaktualizować dane w odpowiednich instytucjach.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (4 094 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

Przecież ogólnie wiadomo iż w dzień po skończeniu się ważności dokumentu  normalny obywatel przeistacza się w terrorystę finansującego isis .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (4 029 wyświetleń)

Re.: blokowanie konta internetowego

Normalny obywatel nie.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (3 997 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

pieniądze wrócili na konto dziękuje za szybką obsługę

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy