08-03-2017 09:00
Przechodząc do szczegółów konta, wybierając z listy po prawiej stronie "Zmiana typu konta" systemu wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" [Spróbuj ponownie].
Próbuje od jakiegoś czasu, ale błąd nie udstępuje.
08-03-2017 09:23
Zmiana typu konta działa poprawnie. Sprawdź, proszę, czy na innej przeglądarce ten komunikat się pojawia lub spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki.
Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę, prześlij nam zgłoszenie przez bankowość internetową.
08-03-2017 09:31
Sprawdzałem:
Mac OS - Safari, Firefox
Windows 7 - Firefox, IE.
Czyste historia przeglądania i cookie.
08-03-2017 15:16
@Konto usunięte Dziękuję, że sprawdziłeś to na różnych wersjch przeglądarki. Ułatwi nam to weryfikację błędu. Jeżeli masz taką możliwość to dołącz do swojej wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z błędem, który widzisz na ekranie. Sprawdzimy to.
08-03-2017 17:13
Już wysłałem
12-03-2017 08:42
Sprawa wyjaśniona.
Posiadam konto Komfort. Nie ma możliwości jego zmiany na inne w trybie online. Konieczna wizyta w oddziale.
Treść komunikatu zostanie zmieniona.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |