08-03-2017 09:00
Przechodząc do szczegółów konta, wybierając z listy po prawiej stronie "Zmiana typu konta" systemu wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" [Spróbuj ponownie].
Próbuje od jakiegoś czasu, ale błąd nie udstępuje.
08-03-2017 09:23
Zmiana typu konta działa poprawnie. Sprawdź, proszę, czy na innej przeglądarce ten komunikat się pojawia lub spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki.
Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę, prześlij nam zgłoszenie przez bankowość internetową.
08-03-2017 09:31
Sprawdzałem:
Mac OS - Safari, Firefox
Windows 7 - Firefox, IE.
Czyste historia przeglądania i cookie.
08-03-2017 15:16
@Konto usunięte Dziękuję, że sprawdziłeś to na różnych wersjch przeglądarki. Ułatwi nam to weryfikację błędu. Jeżeli masz taką możliwość to dołącz do swojej wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z błędem, który widzisz na ekranie. Sprawdzimy to.
08-03-2017 17:13
Już wysłałem
12-03-2017 08:42
Sprawa wyjaśniona.
Posiadam konto Komfort. Nie ma możliwości jego zmiany na inne w trybie online. Konieczna wizyta w oddziale.
Treść komunikatu zostanie zmieniona.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |