08-03-2017 09:00
Przechodząc do szczegółów konta, wybierając z listy po prawiej stronie "Zmiana typu konta" systemu wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" [Spróbuj ponownie].
Próbuje od jakiegoś czasu, ale błąd nie udstępuje.
08-03-2017 09:23
Zmiana typu konta działa poprawnie. Sprawdź, proszę, czy na innej przeglądarce ten komunikat się pojawia lub spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki.
Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę, prześlij nam zgłoszenie przez bankowość internetową.
08-03-2017 09:31
Sprawdzałem:
Mac OS - Safari, Firefox
Windows 7 - Firefox, IE.
Czyste historia przeglądania i cookie.
08-03-2017 15:16
@Konto usunięte Dziękuję, że sprawdziłeś to na różnych wersjch przeglądarki. Ułatwi nam to weryfikację błędu. Jeżeli masz taką możliwość to dołącz do swojej wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z błędem, który widzisz na ekranie. Sprawdzimy to.
08-03-2017 17:13
Już wysłałem
12-03-2017 08:42
Sprawa wyjaśniona.
Posiadam konto Komfort. Nie ma możliwości jego zmiany na inne w trybie online. Konieczna wizyta w oddziale.
Treść komunikatu zostanie zmieniona.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |