Bankowość internetowa

Odpowiedz

Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Przechodząc do szczegółów konta, wybierając z listy po prawiej stronie "Zmiana typu konta" systemu wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" [Spróbuj ponownie].

Próbuje od jakiegoś czasu, ale błąd nie udstępuje.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (8 632 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Zmiana typu konta działa poprawnie. Sprawdź, proszę, czy na innej przeglądarce ten komunikat się pojawia lub spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki.

 

Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę, prześlij nam zgłoszenie przez bankowość internetową.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (8 627 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Sprawdzałem:

Mac OS - Safari, Firefox

Windows 7 - Firefox, IE.

Czyste historia przeglądania i cookie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (8 622 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

@Konto usunięte Dziękuję, że sprawdziłeś to na różnych wersjch przeglądarki. Ułatwi nam to weryfikację błędu. Jeżeli masz taką możliwość to dołącz do swojej wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z błędem, który widzisz na ekranie. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (8 572 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Już wysłałem Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (8 558 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Sprawa wyjaśniona.

Posiadam konto Komfort. Nie ma możliwości jego zmiany na inne w trybie online. Konieczna wizyta w oddziale.

Treść komunikatu zostanie zmieniona.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (8 424 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Re: Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewów na telefon

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy