13-09-2018 19:50
@RobertZ Przykro mi, jednak nie mogę Ci w tej kwestii pomóc. Proszę, skontaktuj się z ING w Holandii.
23-10-2018 16:53
23-10-2018 18:17
Jeśli chcesz zmienić numer telefonu do kontaktu, zrobisz to w zakładce Dane i ustawienia, po zalogowaniu do Mojego ING.
Natomiast jeśli chcesz zmienić numer telefonu do autoryzacji, to są dwa możliwe scenariusze:
- masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu - zrobisz to w Moim ING, w zakładce Dane i Ustawienia, Bezpieczeństwo.
- nie masz dostępu do poprzedniego numeru - zmienisz go w oddziale naszego banku lub korespondencyjnie.
Zmiana numeru do autoryzacji przez korespondencję (list z kodem)
Adres do korespondencji
Jeśli nie masz możliwości, żeby udać się do oddziału, możesz zamówić kopertę z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na Twój adres do korespondencji. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do bankowości. Będzie ona zablokowana.
Jak zamówić kopertę z kodem
W pierwszej kolejności wejdź na naszą stronę internetową. Po wybraniu opcji Zaloguj, proszę wybierz link Problemy z logowaniem. Pojawi się wniosek o nadanie hasła. Wypełnij cały wniosek. W trzecim kroku wybierz opcję Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem do nadania hasła.
Co potem
Po otrzymaniu koperty z kodem zadzwoń do nas (32 357 00 69). Aktywujemy ją i będziesz mógł podać nowy numer do autoryzacji oraz odblokować swoją bankowość.
10-09-2021 05:03
06-11-2021 13:32 – ostatnio edytowany 06-11-2021 13:36 przez MartynaC
+486 (...) 6
12-11-2022 07:09
12-11-2022 07:13 – ostatnio edytowany 12-11-2022 11:49 przez AgnieszkaBin
5xxxxxxx3
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |