Odpowiedz

Zmiana daty zaplanowanych

Witam Wszystkich,

mam zaplanowane kwoty co miesiąc na  fundusz inwestycyjny, ale chciałabym zmienić date tych transakcji,

czy jest taka mozliwość? a jesli tak to w jaki sposób? Bo nie umiem sobie z tym poradzić. Chodzi o to by nie było blokady  w tym samym dniu, kiedy są pobierane wszelkie ważniejsze opłaty itp. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, zaplanowanie było dokonane w oddziale banku, sama tego nie ustawiałam, to nie wiem czy mogę sama zmienić. Z góry dziękuję za info, pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
franczeska2
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
25-02-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 292 wyświetleń)

Re.: Zmiana daty zaplanowanych

@franczeska2 Jeżeli masz ustawione regularne inwestowanie i chcesz je zmienić, to na początku musisz usunąć obecną dyspozycję. W usłudze Moje ING wybierz Usługi i narzędzia -> Zarządzaj płatnościami -> Regularne inwestowanie -> Zarządzaj -> Usuń.

Nową dyspozycję ustawisz przez Usługi i narzędzia -> Zarządzaj płatnościami -> Regularne inwestowanie -> Zaplanuj -> Regularne inwestowanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 246 wyświetleń)

Re.: Zmiana daty zaplanowanych

Dziękuję za pomoc, to  działa! Emotikon: Szczęśliwy

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
franczeska2
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
25-02-2016
Wiadomość 3 z 3 (5 235 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy