Odpowiedz

Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

Dzień dobry,

 

Jeśli mam ustawione zlecenie stałe, ale pieniądze znalazły się na koncie dopiero ok. 7:00 w dniu realizacji zlecenia, to będzie ono zrealizowane czy będę musiał już wykonać przelew ręcznie?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (7 191 wyświetleń)

Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

Ostatnią próbę wykonujemy o godzinie 14:00. Jeżeli w danym dniu do godziny 14:00 zapewnisz pieniądze na stałe zecenie to je zrealizujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 141 wyświetleń)

Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

[ Edytowane ]

Mam nadzieje, że zdajecie sobie sprawę z tego, iż ostatnia sesja przychodząca w systemie Elixir do ING Banku jest po godzinie 17:30, dlaczego więc ostatnie ponawianie zlecenia stałego następuje o godz. 14:00? 

 

Jednocześnie, skoro w bankowości elektronicznej wysyłacie wiadomość o odmowie wykonania stałego zlecenia, dlaczego nie ma tak prostej i jednocześnie rozwiązującej problemy opcji "ponów" dla tych wiadomości? UX tu słania się i leży, bardzo Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
piotr-zuralski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 203 wyświetleń)

Re: Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

@piotr-zuralski Godzina 14:00 jest to ustalenie wewnętrzne banku. Zgodnie z regulaminem klient powinien zapewnić środki wcześniej  - jeden dzień roboczy przed dniem realizacji stałego zlecenia. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 147 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy