Odpowiedz

Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

Dzień dobry,

 

Jeśli mam ustawione zlecenie stałe, ale pieniądze znalazły się na koncie dopiero ok. 7:00 w dniu realizacji zlecenia, to będzie ono zrealizowane czy będę musiał już wykonać przelew ręcznie?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 270 wyświetleń)

Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

Ostatnią próbę wykonujemy o godzinie 14:00. Jeżeli w danym dniu do godziny 14:00 zapewnisz pieniądze na stałe zecenie to je zrealizujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 220 wyświetleń)

Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

[ Edytowane ]

Mam nadzieje, że zdajecie sobie sprawę z tego, iż ostatnia sesja przychodząca w systemie Elixir do ING Banku jest po godzinie 17:30, dlaczego więc ostatnie ponawianie zlecenia stałego następuje o godz. 14:00? 

 

Jednocześnie, skoro w bankowości elektronicznej wysyłacie wiadomość o odmowie wykonania stałego zlecenia, dlaczego nie ma tak prostej i jednocześnie rozwiązującej problemy opcji "ponów" dla tych wiadomości? UX tu słania się i leży, bardzo Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
piotr-zuralski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 282 wyświetleń)

Re: Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

@piotr-zuralski Godzina 14:00 jest to ustalenie wewnętrzne banku. Zgodnie z regulaminem klient powinien zapewnić środki wcześniej  - jeden dzień roboczy przed dniem realizacji stałego zlecenia. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 226 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy