Odpowiedz

Wyłączenie funkcji przelewów???

Witam. Otrzymałam niezrozumiałego dla mnie sms'a- cytuje "25 października wyłączymy funkcje przelewów w ING bankOnLine. Zacznij już teraz korzystać z Mojego ING" Co proszę? Mogę prosić o przełożenie na chłopski język?

Odpowiedz
0 Lajków
LenaMagdalena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
4
27-02-2017
Wiadomość 1 z 12 (16 238 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

[ Edytowane ]

Według mnie kompletnie niepotrzebne powiadomienie na SMS.

Komunikat powinien pojawić się po zalogowaniu do systemu Moje ING. Opcja logowania do starej wersji ING bankOnLine jest od dawna wyłączona. 

Użytkownik loguje się i otrzymuje informacje. Najlepiej bardziej szczegółową, opisującą co jest ING bankOnLine a co Moje ING. 

Sam spotkałem się z przypadkiem, gdzie po otrzymanej wiadomości, klient w starszym wieku, któremu nazewnictwo niewiele mówi, dzwonił z pytaniem o co chodzi.

 

A chodzi o to, że w starej wersji systemu dostępnej pod zalogowaniu pod linkiem "Poprzednia wersja systemu" dostępnego w stopce nowej wersji systemu Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 12 (16 177 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Osobiście uważam, że cały proces przedłużonej żywotności starego systemu jest złym zabiegiem psychologicznym i logistycznym i wprowadza tylko zamieszanie wśród użytkowników. Inne banki wykonały migracje natychmiastową, za razem wyłączając stary system. Przez pierwsza dobę występowały utrudnienia, poniej adaptacja.

Jestem świadomy ze nowy system nie zawiera wszystkich modułów, ale ma się to ni jak do utrzymywania „trupa”. Jako doświadczony użytkownik zaczynam sam się łapać na tym, że zapominam jakie funkcje w której bankowości „nowej” czy „starej” są dla minie dostępnę. Uważam ze należy w końcu przejść do porawdku dziennego i zająć się implementacja brakujących modułów.

Zrobiłem trochę offtop, ale zaczynam dostrzegać że po mimo „cierpliwości” klientów, zaczynacie trochę przesuwać granice do irracjonalnych działań, których nie mam czym usprawiedliwić.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 12 (16 134 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

@LenaMagdalena Wiadomość, którą otrzymałaś oznacza, że od 25 października klienci indywidualni i jednoosobowe działalności gospodarcze będą mogli wysyłać przelewy tylko i wyłącznie w nowej wersji naszego systemu bankowości elektronicznej czyli Moim ING. Obecnie działają dwie bankowości internetowe w tym samym czasie, a mianowicie Moje ING (nowa wersja systemu) i ING BankOnLine (stary system bankowości elektronicznej dostępny pod przyciskiem "poprzednia wersja systemu" w dolnej części ekranu w Moim ING). @Konto usunięte Trafne uwagi, weźmiemy je pod uwagę przy kolejnych aktualizacjach. @Konto usunięte Intensywnie pracujemy nad tym, aby wszystkie funkcje przenieść do Mojego ING. Oczywiście rozumiem i szanuje Twoje zdanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 12 (16 045 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

ING BankOnLine korzystam z rozwiązania "stałego doładowania".

 

Moje pytania:

1. Czy po dacie 25.10 realizacja tych doładowań zostanie zatrzymana?

2. Czy i kiedy zostanie zaimplementowane to rozwiązanie w "Moje ING" (sekcje: zaplanowane, zlecenia stałę oraz budżet) 

3. Jak i czy w ogóle będzie można zarządzać zmianami w tej usłudze po 25.10

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 12 (15 966 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Jestem b. wkurzony na ING za wrzucenie do jednego wora przelewów wzorcowych i listy odbiorców. Chaos, paranoja i fetyszyzacja "zmiany". Byle zmienić.

 

Moja odpowiedź na "okrągły" korporacyjny list od ING, chwalący nowy interfejs jako "najwspanialszy"

 

Szanowna Pani,

Kategoria "lista odbiorców" a "przelew wzorcowy" to 2 różne rzeczy. Rozwiązanie do którego JESTEM ZMUSZONY (jeśli mam nadal mieć konto ING) jest krokiem wstecz w organizacji comiesięcznych przepływów stałych. Dodatkowo brak możliwości zmiany "kafelkowego" widoku, który jest nieprzejrzysty i uniemożliwia łatwy ogląd wielu elementów naraz jest poważnym mankamentem.

Tylko że takie podstawowe sprawy powinien przemyśleć na etapie budowania nowej architektury systemu pracownik ING, który pobiera za to wynagrodzenie. Zamiast tego bank czeka na darmowe uwagi użytkowników, już poniewczasie.

Import przelewów wzorcowych do jednego, nieposegregowanego zbioru wymieszał stare, nieaktualne konta odbiorców z bieżącymi. "Genialna" zmiana w systemie ING przysparza mi tylko kłopotów przy wymuszonej reorganizacji obsługi konta z mojej strony.

W ofercie innych banków znalazłem już lepsze rozwiązania, więc stopniowo będę wygaszał działalność na ING - po latach korzystania z satysfakcjonującego, wygodnego interfejsu jestem bardzo rozczarowany.

Z poważaniem,

Odpowiedz
0 Lajków
wkurzonynaING
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-10-2017
Wiadomość 6 z 12 (15 915 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Tragedia :/ Niepotrzebna tragedia... Szkoda, ING był jedynym z banków, w którym dało się wszystko rewelacyjnie zrobić online...teraz chyba poszukam innego banku z przejrzystą stroną. Bo nie jestem w stanie patrzeć na to badziewie w nowej wersji. Jest po prostu koszmarna. Przeżyłam połączenie banków bph i alior i strona jest całkiem przyjemna w obsłudze...a tutaj? Tak sobie strzelić w kolano :/ Tyle głosów na nie...a zmiany na siłę mimo tylu sprzeciwów :/
Odpowiedz
0 Lajków
LenaMagdalena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
4
27-02-2017
Wiadomość 7 z 12 (15 568 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Przydałby się poradnik jak wygodnie przenieść się do konkurencji. Mam konto w ING od 20 lat i takiego ogłupienia jak w przypadku nowego systemu MojeING jeszcze tu nie było. Nie jest to tylko moje zdanie, pytałem o opinię młodsze pokolenia zrośnięte ze smartfonami.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 12 (15 294 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

[ Edytowane ]

Dobry Wieczór.

Proszę spróbować pod tym adresem bankowości internetowej. Adres strony bankowości internetowej znajduje się poniżej.

 

https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login

 

 

Z POWAŻANIEM

Konrad Wietrzyński

Odpowiedz
0 Lajków
Prawnik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-09-2017
Wiadomość 9 z 12 (15 234 wyświetleń)

Re: Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

@source Od 25 października stałe doładowanie telefonu  nadal będzie dostępne w ING BankOnLine w zakładce Przelew.

Obecnie analizujemy przeniesienie tej funkcji do Moje ING. Stałym doładowaniem nadal możesz zarządzać, czyli usunąć lub sprawdzić szczegóły w bankowości ING BankOnLine. Wystarczy, że wybierzesz zakładkę Przelewy> Nowe doładowanie> Stałe doładowanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 10 z 12 (15 134 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy