Odpowiedz

Wyłączenie funkcji przelewów???

Witam. Otrzymałam niezrozumiałego dla mnie sms'a- cytuje "25 października wyłączymy funkcje przelewów w ING bankOnLine. Zacznij już teraz korzystać z Mojego ING" Co proszę? Mogę prosić o przełożenie na chłopski język?

Odpowiedz
0 Lajków
LenaMagdalena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
4
27-02-2017
Wiadomość 1 z 12 (16 123 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

[ Edytowane ]

Według mnie kompletnie niepotrzebne powiadomienie na SMS.

Komunikat powinien pojawić się po zalogowaniu do systemu Moje ING. Opcja logowania do starej wersji ING bankOnLine jest od dawna wyłączona. 

Użytkownik loguje się i otrzymuje informacje. Najlepiej bardziej szczegółową, opisującą co jest ING bankOnLine a co Moje ING. 

Sam spotkałem się z przypadkiem, gdzie po otrzymanej wiadomości, klient w starszym wieku, któremu nazewnictwo niewiele mówi, dzwonił z pytaniem o co chodzi.

 

A chodzi o to, że w starej wersji systemu dostępnej pod zalogowaniu pod linkiem "Poprzednia wersja systemu" dostępnego w stopce nowej wersji systemu Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 12 (16 062 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Osobiście uważam, że cały proces przedłużonej żywotności starego systemu jest złym zabiegiem psychologicznym i logistycznym i wprowadza tylko zamieszanie wśród użytkowników. Inne banki wykonały migracje natychmiastową, za razem wyłączając stary system. Przez pierwsza dobę występowały utrudnienia, poniej adaptacja.

Jestem świadomy ze nowy system nie zawiera wszystkich modułów, ale ma się to ni jak do utrzymywania „trupa”. Jako doświadczony użytkownik zaczynam sam się łapać na tym, że zapominam jakie funkcje w której bankowości „nowej” czy „starej” są dla minie dostępnę. Uważam ze należy w końcu przejść do porawdku dziennego i zająć się implementacja brakujących modułów.

Zrobiłem trochę offtop, ale zaczynam dostrzegać że po mimo „cierpliwości” klientów, zaczynacie trochę przesuwać granice do irracjonalnych działań, których nie mam czym usprawiedliwić.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 12 (16 019 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

@LenaMagdalena Wiadomość, którą otrzymałaś oznacza, że od 25 października klienci indywidualni i jednoosobowe działalności gospodarcze będą mogli wysyłać przelewy tylko i wyłącznie w nowej wersji naszego systemu bankowości elektronicznej czyli Moim ING. Obecnie działają dwie bankowości internetowe w tym samym czasie, a mianowicie Moje ING (nowa wersja systemu) i ING BankOnLine (stary system bankowości elektronicznej dostępny pod przyciskiem "poprzednia wersja systemu" w dolnej części ekranu w Moim ING). @Konto usunięte Trafne uwagi, weźmiemy je pod uwagę przy kolejnych aktualizacjach. @Konto usunięte Intensywnie pracujemy nad tym, aby wszystkie funkcje przenieść do Mojego ING. Oczywiście rozumiem i szanuje Twoje zdanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 12 (15 930 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

ING BankOnLine korzystam z rozwiązania "stałego doładowania".

 

Moje pytania:

1. Czy po dacie 25.10 realizacja tych doładowań zostanie zatrzymana?

2. Czy i kiedy zostanie zaimplementowane to rozwiązanie w "Moje ING" (sekcje: zaplanowane, zlecenia stałę oraz budżet) 

3. Jak i czy w ogóle będzie można zarządzać zmianami w tej usłudze po 25.10

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 12 (15 851 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Jestem b. wkurzony na ING za wrzucenie do jednego wora przelewów wzorcowych i listy odbiorców. Chaos, paranoja i fetyszyzacja "zmiany". Byle zmienić.

 

Moja odpowiedź na "okrągły" korporacyjny list od ING, chwalący nowy interfejs jako "najwspanialszy"

 

Szanowna Pani,

Kategoria "lista odbiorców" a "przelew wzorcowy" to 2 różne rzeczy. Rozwiązanie do którego JESTEM ZMUSZONY (jeśli mam nadal mieć konto ING) jest krokiem wstecz w organizacji comiesięcznych przepływów stałych. Dodatkowo brak możliwości zmiany "kafelkowego" widoku, który jest nieprzejrzysty i uniemożliwia łatwy ogląd wielu elementów naraz jest poważnym mankamentem.

Tylko że takie podstawowe sprawy powinien przemyśleć na etapie budowania nowej architektury systemu pracownik ING, który pobiera za to wynagrodzenie. Zamiast tego bank czeka na darmowe uwagi użytkowników, już poniewczasie.

Import przelewów wzorcowych do jednego, nieposegregowanego zbioru wymieszał stare, nieaktualne konta odbiorców z bieżącymi. "Genialna" zmiana w systemie ING przysparza mi tylko kłopotów przy wymuszonej reorganizacji obsługi konta z mojej strony.

W ofercie innych banków znalazłem już lepsze rozwiązania, więc stopniowo będę wygaszał działalność na ING - po latach korzystania z satysfakcjonującego, wygodnego interfejsu jestem bardzo rozczarowany.

Z poważaniem,

Odpowiedz
0 Lajków
wkurzonynaING
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-10-2017
Wiadomość 6 z 12 (15 800 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Tragedia :/ Niepotrzebna tragedia... Szkoda, ING był jedynym z banków, w którym dało się wszystko rewelacyjnie zrobić online...teraz chyba poszukam innego banku z przejrzystą stroną. Bo nie jestem w stanie patrzeć na to badziewie w nowej wersji. Jest po prostu koszmarna. Przeżyłam połączenie banków bph i alior i strona jest całkiem przyjemna w obsłudze...a tutaj? Tak sobie strzelić w kolano :/ Tyle głosów na nie...a zmiany na siłę mimo tylu sprzeciwów :/
Odpowiedz
0 Lajków
LenaMagdalena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
4
27-02-2017
Wiadomość 7 z 12 (15 453 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Przydałby się poradnik jak wygodnie przenieść się do konkurencji. Mam konto w ING od 20 lat i takiego ogłupienia jak w przypadku nowego systemu MojeING jeszcze tu nie było. Nie jest to tylko moje zdanie, pytałem o opinię młodsze pokolenia zrośnięte ze smartfonami.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 12 (15 179 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

[ Edytowane ]

Dobry Wieczór.

Proszę spróbować pod tym adresem bankowości internetowej. Adres strony bankowości internetowej znajduje się poniżej.

 

https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login

 

 

Z POWAŻANIEM

Konrad Wietrzyński

Odpowiedz
0 Lajków
Prawnik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-09-2017
Wiadomość 9 z 12 (15 119 wyświetleń)

Re: Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

@source Od 25 października stałe doładowanie telefonu  nadal będzie dostępne w ING BankOnLine w zakładce Przelew.

Obecnie analizujemy przeniesienie tej funkcji do Moje ING. Stałym doładowaniem nadal możesz zarządzać, czyli usunąć lub sprawdzić szczegóły w bankowości ING BankOnLine. Wystarczy, że wybierzesz zakładkę Przelewy> Nowe doładowanie> Stałe doładowanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 10 z 12 (15 019 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy