05-10-2017 20:23
Witam. Otrzymałam niezrozumiałego dla mnie sms'a- cytuje "25 października wyłączymy funkcje przelewów w ING bankOnLine. Zacznij już teraz korzystać z Mojego ING" Co proszę? Mogę prosić o przełożenie na chłopski język?
06-10-2017 08:31 | Edytowano: 06-10-2017 08:31
Według mnie kompletnie niepotrzebne powiadomienie na SMS.
Komunikat powinien pojawić się po zalogowaniu do systemu Moje ING. Opcja logowania do starej wersji ING bankOnLine jest od dawna wyłączona.
Użytkownik loguje się i otrzymuje informacje. Najlepiej bardziej szczegółową, opisującą co jest ING bankOnLine a co Moje ING.
Sam spotkałem się z przypadkiem, gdzie po otrzymanej wiadomości, klient w starszym wieku, któremu nazewnictwo niewiele mówi, dzwonił z pytaniem o co chodzi.
A chodzi o to, że w starej wersji systemu dostępnej pod zalogowaniu pod linkiem "Poprzednia wersja systemu" dostępnego w stopce nowej wersji systemu Moje ING.
06-10-2017 11:25
06-10-2017 20:32
@LenaMagdalena Wiadomość, którą otrzymałaś oznacza, że od 25 października klienci indywidualni i jednoosobowe działalności gospodarcze będą mogli wysyłać przelewy tylko i wyłącznie w nowej wersji naszego systemu bankowości elektronicznej czyli Moim ING. Obecnie działają dwie bankowości internetowe w tym samym czasie, a mianowicie Moje ING (nowa wersja systemu) i ING BankOnLine (stary system bankowości elektronicznej dostępny pod przyciskiem "poprzednia wersja systemu" w dolnej części ekranu w Moim ING). @Konto usunięte Trafne uwagi, weźmiemy je pod uwagę przy kolejnych aktualizacjach. @Konto usunięte Intensywnie pracujemy nad tym, aby wszystkie funkcje przenieść do Mojego ING. Oczywiście rozumiem i szanuje Twoje zdanie.
07-10-2017 18:58
W ING BankOnLine korzystam z rozwiązania "stałego doładowania".
Moje pytania:
1. Czy po dacie 25.10 realizacja tych doładowań zostanie zatrzymana?
2. Czy i kiedy zostanie zaimplementowane to rozwiązanie w "Moje ING" (sekcje: zaplanowane, zlecenia stałę oraz budżet)
3. Jak i czy w ogóle będzie można zarządzać zmianami w tej usłudze po 25.10
08-10-2017 22:02
Jestem b. wkurzony na ING za wrzucenie do jednego wora przelewów wzorcowych i listy odbiorców. Chaos, paranoja i fetyszyzacja "zmiany". Byle zmienić.
Moja odpowiedź na "okrągły" korporacyjny list od ING, chwalący nowy interfejs jako "najwspanialszy"
Szanowna Pani,
Kategoria "lista odbiorców" a "przelew wzorcowy" to 2 różne rzeczy. Rozwiązanie do którego JESTEM ZMUSZONY (jeśli mam nadal mieć konto ING) jest krokiem wstecz w organizacji comiesięcznych przepływów stałych. Dodatkowo brak możliwości zmiany "kafelkowego" widoku, który jest nieprzejrzysty i uniemożliwia łatwy ogląd wielu elementów naraz jest poważnym mankamentem.
Tylko że takie podstawowe sprawy powinien przemyśleć na etapie budowania nowej architektury systemu pracownik ING, który pobiera za to wynagrodzenie. Zamiast tego bank czeka na darmowe uwagi użytkowników, już poniewczasie.
Import przelewów wzorcowych do jednego, nieposegregowanego zbioru wymieszał stare, nieaktualne konta odbiorców z bieżącymi. "Genialna" zmiana w systemie ING przysparza mi tylko kłopotów przy wymuszonej reorganizacji obsługi konta z mojej strony.
W ofercie innych banków znalazłem już lepsze rozwiązania, więc stopniowo będę wygaszał działalność na ING - po latach korzystania z satysfakcjonującego, wygodnego interfejsu jestem bardzo rozczarowany.
Z poważaniem,
09-10-2017 19:18
10-10-2017 11:29
Przydałby się poradnik jak wygodnie przenieść się do konkurencji. Mam konto w ING od 20 lat i takiego ogłupienia jak w przypadku nowego systemu MojeING jeszcze tu nie było. Nie jest to tylko moje zdanie, pytałem o opinię młodsze pokolenia zrośnięte ze smartfonami.
10-10-2017 19:22 – ostatnio edytowany 20-10-2017 13:46 przez ŁukaszW
Dobry Wieczór.
Proszę spróbować pod tym adresem bankowości internetowej. Adres strony bankowości internetowej znajduje się poniżej.
https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login
Z POWAŻANIEM
Konrad Wietrzyński
11-10-2017 16:48
@source Od 25 października stałe doładowanie telefonu nadal będzie dostępne w ING BankOnLine w zakładce Przelew.
Obecnie analizujemy przeniesienie tej funkcji do Moje ING. Stałym doładowaniem nadal możesz zarządzać, czyli usunąć lub sprawdzić szczegóły w bankowości ING BankOnLine. Wystarczy, że wybierzesz zakładkę Przelewy> Nowe doładowanie> Stałe doładowanie.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |