28-04-2017 10:43
Dlaczego wciąż nie wprowadzono do systemu powiadamiania o planowanych pracach serwisowych? Aktualnie planowane są 2 prace serwisowe, lecz informacja o nich jest wyłącznie na stronie banku (którą trzeba przewinąć, żeby znaleźć cokolwiek) - https://scr.hu/MN8Xao
Konkurencyjne banki i aplikacje oferują możliwość wybrania sposobu powiadamiania - push, email, sms. A ING uparło się na te durne aktualności na stronie - dlaczego uważacie, że każdy będzie śledził stronę i liczył na to, że akurat dzisiaj znajdzie informacje o planowanych awariach?
Kurcze, idziemy w cyfryzację, nowe aplikacje, nowe systemy bankowe... a tutaj stagnacja i brak wykorzystywania pełnych możliwości tego, co oferujecie w aplikacji i w systemie. Do poprawy!
29-05-2017 00:06
30-05-2017 14:11
O planowanych pracach informujemy w wiadomościach prywatnych, przekazywanych za pomoca Mojego ING. Dostępne są one przez pełna bankowość internetową oraz bankowość mobilną.
01-06-2017 21:21
02-06-2017 21:26 | Edytowano: 09-06-2017 12:34
Przekazałem Twoją sugestie do odpowiedniej jednostki naszego banku. Możliwe, że kiedyś wprowadzimy podobne rozwiązanie.
20-06-2017 16:10
23-06-2017 12:30
Tak bardzo informujecie w wiadomościach prywanych, że żadnego powiadomienia o dzisiejszych pracach nie dostałam. Jedynie fakt, że jestem nowym klientem (więc póko co częściej odwiedzam stronę główną) sprawił, że wiem o planowanej przerwie.
Wiadomości push/sms czy inne powiadomienia byłyby jak najbardziej na miejscu.
11-08-2017 11:21
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |