Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

A ja mam dziwne wrażenie, że klamiecie i gracie na czas. Emotikon: Mrugający

 

p.

SkyFox
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
5
19-08-2018
Wiadomość 11 z 19 (2 132 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Coś w tym trzymaniu w niepewności jest, tylko mnie coraz bardziej denerwuje.
Albo potwierdzamy pomysł i podajemy datę np. pierwszy kwartał 2020 albo kłamiemy dalej....

To chyba oczywiście jaką opcje wybiorą pracownicy ING.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 19 (1 863 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Ktoś z moderatorów się wypowie ?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 19 (1 579 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

ErRoR 

Uważam ze wypowiedz Moderatorów jest tu zbędna bo i tak powiedz ze nic nie wiedzą ze jak się dowiedzą to powiedzą 🤷‍♂️

 

Bo ING robi co chce a nasze sugestie się nie liczą 😒

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
50
12
11-09-2018
Wiadomość 14 z 19 (1 545 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

[ Edytowane ]

Dziękujemy za zgłoszenie usprawnień w obszarze Zarządzania finansami. Wasze głosy są dla nas ważne i zawsze je analizujemy. Jednak nie zawsze możemy je wdrożyć.

Na ten moment nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii ani możliwości utworzenia własnej kategorii. Planujemy natomiast prace nad innymi rozwiązaniami w tym obszarze, które będą wsparciem w analizowaniu codziennych wydatków. Będą też odpowiedzią na zgłoszone przez Was potrzeby dotyczące analizowania wydatków wg własnego kryterium.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
402
124
25-03-2016
Wiadomość 15 z 19 (1 486 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dobrze, tylko pracujecie nad tym już kilka lat. Czy wiadomo kiedy ta komedia się zakończy?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 19 (1 474 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Czyli krótko mówiąc miałem racje ze wywoływanie do odpowiedzi Moderatorów nic nie da, kolejny raz powtórzę ze do Moderatorów nie mam pretensji tylko Wasi przełożeni i osoby decyzyjne to co robią to śmiech na sali Emotikon: Smutny

 

K_S
K_S
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
50
12
11-09-2018
Wiadomość 17 z 19 (1 470 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Pogodziłem się już z tym że nie będzie można definiować własnych kategorii i postanowiłem zrobić sobie własną aplikację do tego. Jest opcja pobrania pliku csv, tylko jest z tym jeden problem, nie ma jednoznacznego identyfikatora transakcji - nie wszystkie transakcje maja transactionId, a timestamp'a nie ma. Może chociaż da radę zmienić datę transakcji na timestamp? To by wystarczyło, żeby napisać coś sensownego.

Odpowiedz
0 Lajków
bartekm777
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
12-03-2019
Wiadomość 18 z 19 (1 430 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za Twoją opinię. Informacje, które zawiera plik csv są zgodne z zakresem informacji, które prezentujemy na historii transakcji. Nie planujemy zmian w tym obszarze.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
556
123
07-06-2017
Wiadomość 19 z 19 (1 210 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: I see a notice when I access Moje ING

Hi, 

 

you must chenck and update your data in Moje ING, it can be a scan of a document or tax residence declaration. You can call us or chat - we will check what data needs updating.

07-06-2020
Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Od dluzszego czasu korzystam z opcji placenia telefonem przy uzyciu aplikacji mobilnej.
Niestety ostatnio funkcjonalnosc ta przestala dzialac - za kazdym razem dostaje info, ze przekroczony zostal dzie...

06-06-2020
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

Całkiem poważnie podchodzimy do analizy każdego wniosku, Trudno mi się odnieść do sytuacji jaka Cię spotkała i z czego wynikała ponowna prośba o wysłanie dokumentów. Niekiedy na początkowym etapie ana

...

06-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy