Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

A ja mam dziwne wrażenie, że klamiecie i gracie na czas. Emotikon: Mrugający

 

p.

SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 11 z 35 (11 955 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Coś w tym trzymaniu w niepewności jest, tylko mnie coraz bardziej denerwuje.
Albo potwierdzamy pomysł i podajemy datę np. pierwszy kwartał 2020 albo kłamiemy dalej....

To chyba oczywiście jaką opcje wybiorą pracownicy ING.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 35 (11 686 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Ktoś z moderatorów się wypowie ?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 35 (11 402 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

ErRoR 

Uważam ze wypowiedz Moderatorów jest tu zbędna bo i tak powiedz ze nic nie wiedzą ze jak się dowiedzą to powiedzą 🤷‍♂️

 

Bo ING robi co chce a nasze sugestie się nie liczą 😒

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 14 z 35 (11 368 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

[ Edytowane ]

Dziękujemy za zgłoszenie usprawnień w obszarze Zarządzania finansami. Wasze głosy są dla nas ważne i zawsze je analizujemy. Jednak nie zawsze możemy je wdrożyć.

Na ten moment nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii ani możliwości utworzenia własnej kategorii. Planujemy natomiast prace nad innymi rozwiązaniami w tym obszarze, które będą wsparciem w analizowaniu codziennych wydatków. Będą też odpowiedzią na zgłoszone przez Was potrzeby dotyczące analizowania wydatków wg własnego kryterium.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 35 (11 309 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dobrze, tylko pracujecie nad tym już kilka lat. Czy wiadomo kiedy ta komedia się zakończy?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 35 (11 297 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Czyli krótko mówiąc miałem racje ze wywoływanie do odpowiedzi Moderatorów nic nie da, kolejny raz powtórzę ze do Moderatorów nie mam pretensji tylko Wasi przełożeni i osoby decyzyjne to co robią to śmiech na sali Emotikon: Smutny

 

K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 17 z 35 (11 293 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Pogodziłem się już z tym że nie będzie można definiować własnych kategorii i postanowiłem zrobić sobie własną aplikację do tego. Jest opcja pobrania pliku csv, tylko jest z tym jeden problem, nie ma jednoznacznego identyfikatora transakcji - nie wszystkie transakcje maja transactionId, a timestamp'a nie ma. Może chociaż da radę zmienić datę transakcji na timestamp? To by wystarczyło, żeby napisać coś sensownego.

Odpowiedz
0 Lajków
bartekm777
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-03-2019
Wiadomość 18 z 35 (11 253 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za Twoją opinię. Informacje, które zawiera plik csv są zgodne z zakresem informacji, które prezentujemy na historii transakcji. Nie planujemy zmian w tym obszarze.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 19 z 35 (11 033 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

I co miało być i dalej nie ma... Kiedy będzie?
witamborska87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
15-11-2021
Wiadomość 20 z 35 (6 240 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy